Ρούλα Κορομηλά: Η διατροφή που τη βοήθησε να απαλλαγεί από τα περιττά κιλά

Η Ρούλα Κορομηλά μετά από πολύχρονη αποχή από την τηλεόραση, επέστρεψε στο αγαπημένο μέσο της.

Αυτή τη φορά όχι όμως στη θέση της παρουσιάστριας, αλλά στην καρέκλα του κριτή στο σόου του Μεγάλου Καναλιού, J2US.

Και αυτό που σίγουρα προσέξατε είναι η πολύ αδυνατισμένη φιγούρα της.

Αν θέλετε να μάθετε πως τα κατάφερε, διαβάστε το ημερήσιο πρόγραμμα διατροφής της, το οποίο ακολουθεί πιστά.

Πρωινό:

Η παρουσιάστρια ξεκινάει την κάθε ημέρα της με κουάκερ με μια κουταλιά μέλι και δύο ασπράδια αυγών. Ένας συνδυασμός που της δίνει την απαραίτητη ενέργεια για να ανταποκρίνεται με επιτυχία στο πρόγραμμά της.

Δεκατιανό:

Ένα γιαούρτι 2% και δύο ακτινίδια είναι η επιλογή της, λίγες ώρες μετά το πρωινό της.

Μεσημεριανό:

Πράσινη σαλάτα και μια μερίδα πρωτεΐνης, όπως κόκκινο κρέας, κοτόπουλο, ψάρι ή γαλοπούλα, βρίσκεται πάντα στο τραπέζι της.

Απογευματινό:

Ένα φρούτο ή ένας φυσικός χυμός.

Βραδινό:

Ακριβώς το ίδιο με το μεσημεριανό της αλλά σε μικρότερη ποσότητα.

Μια ματιά εδώ: Μαρία Μπακοδήμου: Αυτή είναι η δίαιτα της καλλίγραμμης παρουσιάστριας