Αδύνατη αλλά με καμπύλες: Να τι κάνει η Κατερίνα Στικούδη για άψογες αναλογίες


Δεν είναι  λίγες οι κυρίες που όταν πάνε στο γυμναστήριο, δείχνουν την φωτογραφία της Κατερίνας Στικούδη στους ειδικούς, λέγοντάς τους πως θέλουν να αποκτήσουν κορμί σαν εκείνης. Άδικα; Η τραγουδίστρια έχει καμπύλες, είναι αδύνατη, είναι γυμνασμένη. Ο στόχος κάθε γυναίκας δηλαδή.

Η Κατερίνα πρόσφατα πόζαρε για λογαριασμό γνωστής εταιρίας εσωρούχων και «έκοψε» την ανάσα με το σώμα της. Το youweekly.gr αποκάλυψε όλα τα μυστικά της για να διατηρεί τις αναλογίες της και να μην παίρνει βάρος. Διαβάστε τα tips παρακάτω:

Πρωινό
1 χυμός, 1 τοστ ή δημητριακά με μέλι ή 1 μεγάλη φρουτοσαλάτα ή 1 smoothie με γιαούρτι, γάλα και φρούτα
Δεκατιανό
1 μπάρα δημητριακών ή 1 φρούτο
Μεσημεριανό
Λαδερό ή κοτόπουλο ή ψάρι με ένα μπολ πράσινη σαλάτα ή χωριάτικη χωρίς πολύ λάδι
Απογευματινό
1 γιαούρτι με αμύγδαλα και αποξηραμένα φρούτα
Βραδινό
Το ίδιο με το μεσημεριανό σε μικρότερη ποσότητα

Do
-Μην αμελείς το πρωινό
-Μην τρως βραδινό μετά τις 9
-Πίνε άφθονο νερό
-Πες “όχι” στα αναψυκτικά
-Αλκοόλ με μέτρο

Don’t
-Ψωμί
-Φρούτα και υδατάνθρακες μετά τις 6 το απόγευμα
-Λιπαρά
-Τηγανητά
-Γλυκά

Διαβάστε ακόμη:

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram