Meghan Markle: Αυτό είναι το πρώτο προϊόν από το νέο lifestyle brand της – Το έστειλε σε 50 influencers
H Meghan Markle, Δούκισα του Sussex.
H Meghan Markle, Δούκισα του Sussex. Photo by Yaroslav Sabitov/PA Images via Getty Images

Η Meghan Markle λάνσαρε το πρώτο προϊόν της νέας της επιχείρησης American Riviera Orchard. Mάλιστα, για την προώθησή του το έστειλε σε 50 influencers και φίλους της. Και προφανώς θέλησε το ξεκίνημά της να είναι γλυκό αφού το πρώτο προϊόν της είναι ένα βαζάκι μαρμελάδα φράουλα.

Η σχεδιάστρια μόδας Tracy Robbins και η Αργεντίνα socialite Delfina Balquier είναι μεταξύ αυτών που δημοσίευσαν μια εικόνα του προϊόντος στα Instagram Stories τους.

Η Robbins και ο σύζυγός της, το αφεντικό της Paramount, Brian Robbins, είναι φίλοι με τους Σάσεξ και τους προσκάλεσαν στην πρεμιέρα της ταινίας του Bob Marley στην Τζαμάικα τον Ιανουάριο.

Το ζευγάρι είναι επίσης φίλοι με την Delfina Balquier, η οποία είναι παντρεμένη με τον φίλο του πρίγκιπα Harry, Nacho Figueras, με τους τέσσερις μαζί σε έναν φιλανθρωπικό αγώνα πόλο στη Φλόριντα την περασμένη Παρασκευή.

Αυτό είναι το πιο πρόσφατο λανσάρισμα εν μέσω της τάσης των διασημοτήτων να προωθούν τα δικά τους προϊόντα διατροφής, με την Julianne Moore, τον Will Ferrell και τον LeBron James να είναι μεταξύ αυτών που πωλούν μέλι από τους κήπους τους μέσω της μάρκας Flamingo Estate για έως και 250 δολάρια ανά βάζο.

Η Meghan θα μπορούσε να έχει εμπνευστεί από τον πεθερό της, βασιλιά Κάρολο, ο οποίος άρχισε να πωλεί προϊόντα, όπως μαρμελάδα, από το κτήμα του δουκάτου της Κορνουάλης τη δεκαετία του 1990.

Ο πρίγκιπας William ανέλαβε το κτήμα του δουκάτου μετά τον θάνατο της βασίλισσας Ελισάβετ το 2022 και η μαρμελάδα φράουλα Duchy Organic πωλείται στο Waitrose αντί 2,80 λιρών ανά βάζο – με τις πωλήσεις από ολόκληρη τη σειρά να συμβάλλουν στη συγκέντρωση 30 εκατομμυρίων λιρών για το φιλανθρωπικό ταμείο του πρίγκιπα της Ουαλίας.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα