Αμερικανικό “χαστούκι” στη Meghan Markle – Τι δείχνει νέα δημοσκόπηση
H Meghan Markle απολαμβάνει τη βόλτα της, κατά τη διάρκεια των Ιnvictus Games στην περιοχή Whistler του Καναδά στις 15 Φεβρουαρίου 2024.
H Meghan Markle απολαμβάνει τη βόλτα της, κατά τη διάρκεια των Ιnvictus Games στην περιοχή Whistler του Καναδά στις 15 Φεβρουαρίου 2024. Photo by Karwai Tang/WireImage)

Τις επιχειρηματικές φιλοδοξίες της Meghan Markle έπληξαν οι Αμερικανοί, καθώς φαίνεται πως έχουν ήδη αρκετά σαμπουάν για σκύλους και βούτυρο ξηρών καρπών.

Άλλωστε, αυτό δείχνουν τα ευρήματα νέας δημοσκόπησης, η οποία διαπιστώνει ότι το ενδιαφέρον για το νέο brand lifestyle της Meghan Markle είναι σχεδόν ανύπαρκτο. Το 68% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν ενδιαφέρεται για το American Riviera Orchard. Λιγότεροι από το ένα πέμπτο των ψηφοφόρων δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται για τη σειρά που πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα και το 14% δήλωσαν ότι δεν είναι σίγουροι.

To νέο lifestyle brand της Meghan Markle
Credit: americanriviera.com

Η δούκισσα του Σάσεξ προανήγγειλε το brand της τον περασμένο μήνα με νέο λογαριασμό στο Instagram.

Η έρευνα υποδηλώνει ότι 46,5 εκατομμύρια ενήλικες στις ΗΠΑ μπορεί κάλλιστα να τσεκάρουν τα μαγειρικά σκεύη και τα πιατικά της, αλλά η ομάδα μάρκετινγκ της Markle πιθανότατα ήλπιζε σε μεγαλύτερη δέσμευση. Αποκάλυψε τα σχέδιά της με μια διαφήμιση που τη δείχνει να τακτοποιεί λουλούδια στην κουζίνα της έπαυλής της στο Mοντεσίτο και να ποζάρει, φορώντας ένα μαύρο φόρεμα.

Σχεδιάζει να πουλήσει έναν κατάλογο με είδη οικιακής χρήσης, χαρτικά, μαγειρικά σκεύη, εργαλεία κηπουρικής, ποτά, τρόφιμα, καρυκεύματα, ακόμη και σαμπουάν και μαλακτικό για κατοικίδια ζώα.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα