Μεγάλη διάκριση για την Estee Lauder στα Digital Media Awards 2017

Τα Digital Media Awards 2017 πραγματοποιήθηκαν πριν από μερικές ημέρες και το αγαπημένο μας brand, Estee Lauder, έφυγε με το Bronze Βραβείο της κατηγορίας Best Native Advertising / Media. Μέσα από ένα ολοκληρωμένο 360 digital πλάνο, η καμπάνια του # 1 makeup της Estee Lauder, Double Wear, από την Mindshare κατάφερε να ξεχωρίσει. [caption id="attachment_153951" align="aligncenter" width="600"]DSC_4859 Ο Γιάννης Μπανάκος, Digital – Social Media Specialist από την Mindshare, με την Χριστίνα Κάβουρα, Digital Coordinator της Estee Lauder.[/caption] Το πλάνο περιλάμβανε native content σε συνεργασία με τα sites instyle.gr, tlife.gr, jenny.gr και youweekly.gr, content discovery (taboola), δυνατή επένδυση στο search (keyword targeting, retargeting), και στα social media (Facebook, Twiter), αλλά και συνεργασία με top influencers από τον χώρο της μόδας και της ομορφιάς με την δημιουργία video για το Instagram και το YouTube καθώς και 24ωρο Instagram story. Επιπλέον, το πλάνο συμπλήρωνε διαγωνισμός στο Instagram, με call to action προς τους χρήστες να αναφέρει την εμπειρία του με το προϊόν μεγιστοποιώντας το engagement με το brand. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που αποτελέσαμε μέρος της συγκεκριμένης καμπάνιας, μέσα από το άρθρο μας για το Double Wear, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ.InStyle_600x600_10 Συγχαρητήρια Estee Lauder! Διαβάστε επίσης: Αμαλία Κωστοπούλου: Το μυστικό της για καλοσχηματισμένα, πυκνά φρύδια Βρήκαμε τα χρυσά επιθέματα ματιών της Δούκισσας Νομικού Αθηνά Οικονομάκου: Πώς έγινε glam celebrity από κορίτσι της «διπλανής πόρτας» Ακολουθήστε το InStyle στο instagram]]>

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα