Ο δημοσιογράφος και συλλέκτης, Άρης Λουπάσης, δημοσίευσε στο Instagram μια σπάνια φωτογραφία, στην οποία βλέπουμε την «κακιά» του ελληνικού κινηματογράφου, Τασσώ Καββαδία, νύφη στον δεύτερο γάμο της το 1966.
Γράφει ο Άρης Λουπάσης στην ανάρτησή του:
“Η Τασσώ Καββαδία το 1966 νύφη στον δεύτερο γάμο της με τον συγγραφέα και σεναριογράφο Βασίλη Καζαντζή, την περίοδο όπου μεσουρανούσε στο σινεμά ερμηνεύοντας με τρόπο μοναδικό όσο καμιά άλλη Ελληνίδα ηθοποιός, τον ρόλο συνήθως της κακιάς, αδίστακτης και αυταρχικής γυναίκας, γράφοντας με κάθε εμφάνιση την δική της κιν/φική ιστορία.
Παρά τη σταθερή αυτή εικόνα, η προσωπικότητά της στην πραγματική ζωή ήταν εντελώς διαφορετική καθώς υπήρξε μια πολύ γλυκιά και διακριτική παρουσία, γεγονός που προσέδιδε ακόμα μεγαλύτερη αξία στο υποκριτικό της ταλέντο. Το ζευγάρι αποφασίζει μετά από χρόνια σχέσης να παντρευτεί με την παρουσία καλών φίλων και συναδέλφων, βιώνοντας μαζί για σχεδόν δύο δεκαετίες όμορφα και ευτυχισμένα χρόνια μέχρι τον χαμό του ενώ εκείνη στην συνέχεια θα περάσει μόνη τα τελευταία εικοσιπέντε χρόνια της ζωής της.
Ο πρώτος της γάμος γίνεται το 1942 σε ηλικία 21 ετών με τον βιομήχανο Αντώνη Σαλαπάτα με τον οποίο θα αποκτήσει τρία παιδιά και επτά χρόνια αργότερα θα πάρει διαζύγιο, ταξιδεύοντας στην συνέχεια στο Παρίσι για να σπουδάσει διακόσμηση. Μετά από παρότρυνση του Γιάννη Τσαρούχη δίπλα στον οποίο θα σπουδάσει σκηνογραφία και ενδυματολογία, εισάγεται στην Δραματική σχολή του Κουν όπου θα την δει ο σκηνοθέτης Μιχάλης Κακογιάννης και θα της δώσει το 1954 τον ρόλο για την ταινία “Κυριακάτικο ξύπνημα” που θα της ανοίξει τον δρόμο για μια μακρά και επιτυχημένη πορεία στον ελληνικό κινηματογράφο καθώς και το θέατρο.
Υπήρξε μια πολυσχιδής και πολυτάλαντη φυσιογνωμία που ασχολήθηκε επίσης με το ραδιόφωνο, ως αρθρογράφος σε εφημερίδες και περιοδικά και ως μεταφράστρια κειμένων και θεατρικών έργων. Παρά τη μεγάλη της επιτυχία, απέφευγε τα φώτα της δημοσιότητας στην προσωπική της ζωή. Ήταν γνωστή για τη σεμνότητά της και για το γεγονός ότι κράτησε μακριά από τη δημοσιότητα την οικογένειά της. Ανέπτυξε φιλίες στον καλλιτεχνικό χώρο, ενώ παράλληλα ήταν αγαπητή στους συνεργάτες της για τον επαγγελματισμό και την ευγένειά της. Από τις πιο ξεχωριστές και χαρακτηριστικές καλλιτεχνικές φιγούρες μιας ολόκληρης εποχής”.