«Τι κρέμα να πάρω;» Το ερώτημα που βασανίζει εσάς και την beauty editor μας

Οι συστάσεις όταν γνωρίζω μια καινούργια παρέα είναι οι χειρότερές μου. Πέρα από το προφανές, το όνομά μου (Χριστίνα Χρόνη, χάρηκα) η αμέσως επόμενη ερώτηση δεν είναι άλλη από το επάγγελμά μου. «Με τι ασχολείσαι;» με ρωτούν και απαντώ «Beauty editor, συντάκτης ομορφιάς στο InStyle».

Δηλαδή; «Δηλαδή γράφω για την ομορφιά, τα καλλυντικά, το μακιγιάζ, την περιποίηση…». Κάποιες φορές με ρωτούν κι αν είμαι αισθητικός (FYI δεν είμαι, πολιτικές επιστήμες σπούδασα, και master έχω) πράγμα που με εξόργιζε παλαιότερα αλλά τις περισσότερες φορές η ερώτηση είναι άλλη: «Για πες μου εσύ που ξέρεις, τι κρέμα να πάρω;». Αν είχα 10cents για κάθε φορά που άκουγα αυτή την ερώτηση θα ήμουν αηδιαστικά πλούσια…

 2.thats a no

Το ερώτημα είναι εύλογο. Η κρέμα περιποίησης σώζει ζωές και επιδερμίδες αλλά δεν υπάρχει μια και μόνο απάντηση. Αντιθέτως, η απάντησή μου σε αυτή την ερώτηση είναι δεκάδες ακόμα ερωτήσεις «Τι τύπο επιδερμίδας έχεις; Πόσων ετών είσαι; Κάθεσαι με τις ώρες στον ήλιο; Τι σε απασχολεί περισσότερο με το δέρμα σου; Βγάζεις σπυράκια;» και πολλές, πολλές ακόμα… Βλέπετε, όλα αυτά παίζουν ρόλο στην επιλογή κρέμας. Γι’ αυτό τα θέματα στο InStyle έχουν τίτλους όπως «Κρέμες για λιπαρές επιδερμίδες», «Κρέμες για ώριμες επιδερμίδες με λιπαρότητα» και ούτω καθεξής. Αν οι κρέμες έπεφταν όλες σε μια κατηγορία θα έβαζα 283327465237 βαζάκια σε ένα gallery και θα το ονόμαζα «Τι κρέμα να πάρετε», η δουλειά μου θα γινόταν πανεύκολη και οι εταιρίες καλλυντικών δεν θα είχαν τόσα διαθέσιμα προϊόντα. Makes sense no?

4. no question

Στο θέμα μας όμως. Οι απαντήσεις που λαμβάνω είναι «Δεν ξέρω, δεν ξέρω, δεν ξέρω και δεν ξέρω» και αυτό μπορεί να με ωθήσει στην τρέλα. Όχι δεν είμαι ανυπόμονη, ούτε σνομπ, ούτε βαριέμαι να απαντήσω. Για να απαντήσω και να απαντήσω σωστά χρειάζομαι τα δεδομένα, it’s as simple as that. Και πείτε πως μου παρέχονται τα δεδομένα, πείτε πως έχουμε ένα κορίτσι γύρω στα 27 με μεικτή επιδερμίδα, που κάθεται στον ήλιο, βγάζει σπυράκια όταν αδιαθετεί και έχει αρχίσει να παρατηρεί ρυτίδες στο μέτωπο και γύρω από τα μάτια, τι κρέμα χρειάζεται αυτό το κορίτσι; Και πάλι η απάντηση δεν είναι μια…

 5.information

Η κρέμα είναι κάτι που είτε «σου κάθεται» είτε όχι. Καθώς η κάθε επιδερμίδα είναι ξεχωριστή, μια κρέμα που θα πρότεινα σε ανάλογη περίπτωση για το κορίτσι Α μπορεί να μην έκανε για το κορίτσι Β κι ας έχει τις ίδιες ανάγκες. Η επιδερμίδα του κοριτσιού Α μπορεί να δέχεται καλύτερα τις κρέμες-gel ενώ το κορίτσι Β μπορεί να αντιδρά σε κάποιο συστατικό. Τι θέλω να πω: η κρέμα και η επιλογή της κρέμας είναι θέμα δοκιμής. Αυτό λέω και ξαναλέω στις παρέες, στα κείμενά μου και στο γραφείο όταν με ρωτούν ξανά και ξανά, πολλές φορές με κίνδυνο τη ζωή τους, οι συνάδελφοι. Και πως γίνεται αυτή η δοκιμή δεδομένου ότι μια κρέμα κάνει τουλάχιστον 30€; Δείγματα!

 6.for free

Οι εταιρίες καλλυντικών δίνουν δείγματα για δοκιμή και αυτό είναι κάτι που πρέπει να εκμεταλλευτείτε. Επισκεφθείτε έναν πάγκο, πείτε τις ανάγκες σας και ζητήστε να δοκιμάσετε τις κρέμες που σας προτείνουν. Μόνο έτσι θα καταλήξετε στη σωστή επιλογή, την επιλογή που καμία beauty editor δεν μπορεί να σας δώσει με ένα κοκτέιλ στο χέρι. Και αν γνωριστούμε ποτέ από κοντά μην με ρωτήσετε εγώ τι φοράω (τα έχω πει όλα εδώ), you don’t want to go there και φυσικά μην με ρωτήσετε τι κρέμα να πάρετε, εκτός κι αν είστε διατεθειμένες να απαντήσετε σε ΟΛΕΣ τις δικές μου ερωτήσεις.

Δείτε ακόμα:

Warning! Ποια συστατικά κρεμών ΔΕΝ πρέπει να συνδυάζετε

Vitamin Power! 5 κρέμες γεμάτες βιταμίνες

Moisture please: 4 κρέμες-gel ειδικά για το καλοκαίρι

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

 

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα