Τα κλασικά αρώματα του οίκου Trussardi που θα λατρέψετε!

O οίκος Trussardi είναι παγκοσμίως γνωστός για την ποιότητα, την κομψότητα και την πρωτοποριακή του προσέγγιση και πλέον ένας από τους μεγαλύτερους οίκους στους τομείς της μόδας και του design. Το 2011, για να γιορτάσει την επέτειο των 100 χρόνων του, ο οίκος  λάνσαρε δύο αρώματα, το Trussardi Donna και Trussardi Uomo, τα οποία είναι εμπνευσμένα από τα πρώτα αρώματα του οίκου που δημιουργήθηκαν 1980. Το γυναικείο άρωμα εκφράζει τη σύγχρονη θηλυκότητα , γεμάτη αισθησιασμό, ομορφιά και γοητεία. Το Trussardi Donna ενσαρκώνει το πάθος και την αγνότητα του λευκού. Έντονες ξυλώδεις νότες κάνουν το νέο Trussardi Donna ακαταμάχητα sexy. O συνδυασμός του Πατσουλί , του Σανδαλόξυλου και της Βανίλιας δημιουργούν ένα σαγηνευτικό αποτέλεσμα. tru1 Το Trussardi Uomo εκφράζει την κομψότητα του οίκου. Στις νότες κορυφής, το Λεμόνι και το Περγαμόντο ενώνονται με το Γάλβανο  και συναντούν τις νότες καρδιάς, τη Βιολέτα και το Γεράνι.Το φασκόμηλο προσθέτει μία νότα αρρενωπότητας, ενώ στη βάση του αρώματος το Πατσουλί συναντά το Δέρμα. tru2   Φέτος ο οίκος δημιουργεί μία νέα καμπάνια για τα δύο αυτά αρώματα, με την παραγωγή να προσδίδει μια νέα εικόνα, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα το νέο ανδρικό άρωμα: το Trussardi Uomo The Red. trussardi-new Η καμπάνια φέρει την υπογραφή του Cuneyt Akeroglu, ένα ανερχόμενο αστέρι της φωτογραφίας μόδας και περιλαμβάνει τα πάντα, από την ταινία μόδας μέχρι τη φωτογράφιση με τα μοντέλα που πρωταγωνιστούν στην ιστορία. Το πρωτότυπο soundtrack συντέθηκε και εκτελέστηκε από την μπάντα “The Good Company”, ένα μουσικό project που συνέλαβε και συντόνισε η Gaia Trussardi. Ο τίτλος του τραγουδιού είναι “Is it over? No, not yet”, που επαναλαμβάνει το αίτημα και αφηγείται την ιστορία αυτής της ξεχωριστής διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία δημιουργήθηκε στο Μιλάνο, στα δωμάτια της βίλλας Necchi-Campiglio, που μετατράπηκε σε μια super-chic λέσχη κυρίων, και στη βεράντα Aperol της Galleria Vittorio Emanuele, με τους πυργίσκους του καθεδρικού ναού του Duomo στο φόντο.   tru3 Woody, floral και πικάντικο, το νέο άρωμα Uomo The Red δημιουργήθηκε για να διαρκεί και να καταγράφεται στη μνήμη. Οι νότες κορυφής (λεμόνι, μοσχοκάρυδο, γάλβανο, και συμφωνία κονιάκ) εκφράζουν την τολμηρή ιταλική κομψότητα που είναι πάντα σέξι και ανέμελη στους άνδρες. Η έντονη αρρενωπότητα στις νότες καρδιάς (γεράνι, φύλλα βιολέτας, φασκόμηλο) έχουν το ίδιο γενετικό ίχνος με το Trussardi Uomo, το άρωμα απ’ όπου ξεκίνησαν όλα. Οι νότες βάσης (tonka bean, πατσουλί και δέρμα) ορίζουν το σοφιστικέ αισθησιασμό της αρωματικής δημιουργίας του Aurélien Guichard. Διαβάστε επίσης: Συνέντευξη με τη Gaia Trussardi Ο οίκος Trussardi γιορτάζει την 100η επέτειο του με τη δημιουργία ενός φανταστικού αρώματος Δείτε φωτογραφίες από την υπέροχη καλοκαιρινή καμπάνια της Trussardi Ακολουθήστε το InStyle στο instagram]]>

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα