Τα 5+1 tips που θα βελτιώσουν τις σχέσεις μας με τους συναδέλφους μας

Είναι οι άνθρωποι με τους οποίους ερχόμαστε σε επαφή τις περισσότερες ώρες της ημέρας, εκείνοι που θα μας δουν στις καλύτερες μας στιγμές κι εκείνοι που θα μας υποστούν όταν κάτι πάει λιγόερο καλά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερευνών, περνάμε μεγαλύτερο χρόνο από τη ζωή μας, με τους συνεργάτες μας παρά με τους ίδιους μας τους συντρόφους. Από μόνο του αυτό σημαίνει ότι η ποιότητα των σχέσεων που θα αναπτύξουμε μαζί τους, μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την ψυχολογία, την υγεία και την καθημερινή μας διάθεση.

Το InStyle.gr στα πλαίσια του αφιερώματος, «Εργαζόμενο Κορίτσι», αποφάσισε να μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τις σχέσεις μας με τους συναδέλφους μας και να κάνουμε το οχτάωρο στο γραφείο πολύ πιο φιλικό και ακόμα πιο δημιουργικό.

1. Προσπαθήστε να είστε το εαυτός σας.

Αυτό δεν σημαίνει ότι μας επιτρέπετε να γινόμαστε αγενείς κάθε φορά που δεν συμφωνούμε με κάτι αλλά όπως σε κάθε υγιή σχέση, έτσι και σε αυτή με τους συναδέλφους μας, η ειλικρίνεια είναι η καλύτερη βάση.

2. Επιστρατεύστε το χιούμορ.

Είναι το μαγικό φίλτρο που μπορεί να διαλύσει την αμηχανία, να σπάσει τον πάγο ανάμεσα σε ανθρώπους που δεν γνωρίζονται καλά και να προκαλέσει την καλύτερη αντίδραση, που δεν είναι άλλη από το χαμόγελο. Προσοχή! Χρησιμοποιείστε το με μέτρο και αφού προηγουμένως έχετε λάβει από το περιβάλλον σας, τα σωστά μηνύματα που δείχνουν ότι η στιγμή είναι κατάλληλη.

3. Αποφύγετε το κουτσομπολιό.

Αν δεν γνωρίζετε καλά ή δεν εμπιστεύεστε ακόμα κάποιον, αποφύγετε να του εκμυστηρευτείτε τα παράπονα σας από τον τάδε η τον δείνα. Ποτέ δεν μπορείτε να είστε σίγουροι πως και σε τίνος τα αυτιά θα φτάσουν τα όσα θα πείτε και κυρίως πόση ζημιά θα προκαλέσουν στη σχέση με τους γύρω σας.

4. Η αξία της συνέπειας.

Κανείς δεν θα σας συμπαθήσει αν σε ένα ομαδικό project που απαιτεί τη συμμετοχή παραπάνω ατόμων, είναι το δικό σας κομμάτι που καθυστερεί την πρόοδο της ομάδας. Αν σας συνέβη κάτι σοβαρό και μείνατε πίσω στις προθεσμίες σας, φανείτε απλώς ειλικρινής και εξηγήστε όσο πιο έγκαιρα γίνεται τι προέκυψε.

5. Ρίξτε στο τραπέζι νέες ιδέες.

Όλοι εκτιμούν τη δημιουργικότητα και ειδικά το είδος που πάει ένα βήμα παραπέρα τη δουλειά μας. Αν έχετε μια ενδιαφέρουσα ιδέα μην την κρατάτε για τον εαυτό σας, μοιραστείτε τη με τους συναδέλφους και ζητήστε τους βοήθεια προκειμένου να την υλοποιήσετε.

6. Αφυπνίστε το ομαδικό σας πνεύμα.

Ακόμα κι αν έχετε να το εξασκήσετε από το σχολείο και τα ομαδικά αθλήματα, μην ξεχνάτε ότι σε αυτή την περίπτωση οι ιδέες, οι πράξεις και η εργατικότητα σας επηρεάζουν τις ζωές και άλλων ανθρώπων, εκτός από τη δική σας. Προσπαθήστε λοιπόν να είστε περισσότερο υποστηρικτικοί και λιγότερο ανταγωνιστικοί και κάποια στιγμή είναι σίγουρο ότι θα ανταμειφθείτε.

Δείτε όλα τα άρθρα του αφιερώματος κάνοντας κλικ εδώ.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα