Αυτή είναι μια διαφήμιση που δεν πήρε το πράσινο φως για να προβληθεί κατά τη διάρκεια των φετινών βραβείων Όσκαρ. Δεν είναι μια διαφήμιση πολιτικού ή θρησκευτικού περιεχομένου. Δεν είναι βίαιη, δεν δείχνει όπλα, ούτε σεξ. Δεν προσβάλει κανέναν. Δεν είχε καν γυμνό πορνογραφικού χαρακτήρα. Κι όμως δεν θεωρήθηκε κατάλληλη για προβολή. Είναι να απορεί κανείς γιατί η καθημερινότητα μιας λεχώνας, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει προσπαθώντας να κάνει πλύσεις και να αλλάξει τα εσώρουχα μιας χρήσης, μπορεί να ενοχλήσει. Πάντως σίγουρα δεν απορούμε που ολοένα και περισσότερες νέες μαμάδες δηλώνουν ότι δεν ήξεραν ποιες θα ήταν οι πρώτες δυσκολίες μετά τη γέννα.
Η διαφήμιση της εταιρείας Frida Mom δείχνει μια λεχώνα να σηκώνεται το βράδυ με δυσκολία από το κρεβάτι και να πηγαίνει στην τουαλέτα για να αλλάξει τα εσώρουχά της. Σύμφωνα με το ABC που μετέδιδε τηλεοπτικά τα Όσκαρ, η διαφήμιση δεν συμφωνούσε με το «πρωτόκολλο» της Ακαδημίας Κινηματογράφου αφού ήταν «ωμή, με μερικό γυμνό και επιδεικνύει προϊόντα».