Tommy Hilfiger: Ένας γάμος που δεν είναι για νύφες

Το Tommy Hilfiger Group, το οποίο ανήκει εξολοκλήρου στην εταιρεία PVH, ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια για την Άνοιξη 2015 με τίτλο I DO HILFIGER. Η εικονική οικογένεια Hilfigers συγκεντρώνεται στην Sonoma της Καλιφόρνιας για να γιορτάσει τον επερχόμενο γάμο. Βασικό πρόσωπο της καμπάνιας το supermodel Behati Prinsloo ως σύγχρονη, εμπνευσμένη νύφη.

Η αντισυμβατική χαλαρότητα κυριαρχεί την μεγάλη αυτή μέρα όπως η υψηλή ραπτική συνατά την διασκέδαση και τις φαρδιές τουαλέτες και όλοι κατά την διάρκεια του γαμήλιου πάρτυ παίρνουν μία γεύση αναμεμειγμένη απο denim, δέρμα, ρίγες και πούλιες. Το βασικό στιλ είναι το ανάποδο ντύσιμο. Είναι ένα μεγάλο υπαίθριο πάρτι, όπου η μπάντα βρίσκεται στο γρασίδι και ο καθένας μπορεί να έχει θέση στην σκηνή. Αυτος είναι ο τρόπος που ροκάρουμε την αγάπη, αυτό είναι το Hilfiger στιλ.

«Αυτή την περίοδο, οι The Hilfigers γιορτάζουν έναν οικογενειακό γάμο με το δικό τους μοναδικό twist» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Εμπνευσμένο από την ίδια μου την οικογένεια και το πνεύμα του brand Tommy Hilfiger, η καμπάνια αποτυπώνει ένα μοναδικό, επιλεκτικό μίγμα συμπεριφορών και στιλ. Για την Άνοιξη 2015, η συλλογή μας συνδυάζει μία χαλαρή rock n’ roll διάθεση με την σφραγίδα της χαλαρής διάθεσης της Ανατολικής Ακτής που είναι και το σήμα κατατεθέν μας. Οι The Hilfigers ενσωματώνουν με ελεύθερο πνεύμα την ερμηνεία της διασκέδασης και της αυθάδους συμπεριφοράς που είναι άλλωστε και στην καρδιά της μάρκας μας.»

Την καμπάνια I DO HILFIGER φωτογράφησε ο Craig McDean, επιμελήθηκε ο Karl Templer και σκηνοθετήθηκε δημιουργικά από τον Trey Laird της εταιρείας Laird + Partners.

«Η διαφημιστική καμπάνια των The Hilfigers είναι η απόλυτη αντανάκλασση του μοναδικού πνεύματος του brand» δήλωσε ο Avery Baker, Global Chief Brand Officer της Tommy Hilfiger. «Η αυθάδης συμπεριφορά που εσωκλείεται απευθύνεται στους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο και η χαρακτηρική εικονική ταυτότητα της καμπάνιας έχει αναπτυχθεί για να πετύχει τεράστιο επίπεδο αναγνώρισης. Την Άνοιξη 2015 θα επενδύσουμε ξανά στην ψηφιακή επικοινωνία και θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε τα marketing εργαλεία της έντυπης, υπαίθριας και άμεσης διαφήμισης καθώς επιδιώκουμε την μεγιστοποίηση του δεσμού του κοινού με την μάρκα. »

Με την φωτογράφιση να πραγματοποιείται στην Sonoma της Καλιφόρνιας, η καμπάνια παρουσιάζει ένα ομοιόμορφο κάστ ιδιαίτερων χαρακτήρων από αντίστοιχες του παρελθόνοτος: Arthur Kulkov, Julia Hafstrom, Bernard Fouquet, RJ King, RJ Rogenski, Jourdan Dunn and Chloe Blackshire, αλλά και με τις Ronja Furrer και Behati Prinsloo να προστίθενται στην ομάδα. Τα μαλλιά επιμελήθηκε ο James Pecis του D+V Agency και το make up ο Mark Carasquillo του Art Partner.

Η διαφημιστική καμπάνια I DO HILFIGER θα παρουσιαστεί σε όλο τον κόσμο μέσω ενός προγράμματος multimedia με παρουσία στα online μέσα, τα έντυπα, την υπαίθρια διαφήμιση και τα social media. Επίσης θα παρουσιαστεί από τον Μάρτιο του 2015 με έντυπες καταχωρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο σε σημαντικές εκδόσεις μόδας καθώς και σε σημαντικά websites και social media. Στη Νέα Υόρκη και στο Λος Άντζελες, σε σημαντικές ευρωπαϊκές πόλεις όπως το Λονδίνο, το Παρίσι, το Άμστερνταμ, το Βερολίνο, η Κοπεγχάγη και το Μιλάνο, και σε σημαντικές περιοχές στο Χονγκ Κονγκ θα υπάρχουν υπαίθριες καμπάνιες.

Διαβάστε ακόμα:

Αυτά είναι τα λάθη που κάνετε και απομακρύνετε τον σύντροφό σας

Μπέτυ Μπαζιάνα: Η νέα Πρώτη Κυρία μπορεί να ντυθεί με κομμάτια που κοστίζουν λιγότερο από 100 ευρώ

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

 

 

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα