Τελικά το μέγεθος μετράει; Τι επίδραση έχει το νούμερο που φοράμε στην ψυχολογία μας
Oversized λευκή τσάντα
Credit: Claire Rose/Instagram

Είναι κοινό μυστικό ότι οι ετικέτες μεγεθών στον κόσμο της μόδας συχνά δημιουργούν σύγχυση και ανασφάλεια στους καταναλωτές. Πόσες φορές προσπαθήσατε να χωρέσετε σε μικρότερο νούμερο, σε μια προσπάθεια να νιώσετε καλύτερα; Και άλλες πόσες χάλασε η διάθεσή σας επειδή το καρτελάκι του ρούχου έδειχνε ότι είχατε πάρει βάρος; Η εμπειρία του shopping έχει καταλήξει να είναι αντιφατική και ενίοτε αποθαρρυντική. Σήμερα λοιπόν, θα δούμε ποια επίδραση έχουν στην ψυχολογία των καταναλωτών τα μεγέθη των ρούχων και γιατί το μέγεθός μας διαφέρει από είδος σε είδος και από brand σε brand;

Η ψυχολογία του μεγέθους

Το πρόβλημα των μεγεθών στη μόδα δεν είναι απλώς μια θεματική που αφορά τον καταναλωτή, αλλά αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη πρακτική της βιομηχανίας. Η εμπειρία των αγοραστών με την αύξηση των μεγεθών έχει ανοίξει τα μάτια πολλών σε ένα πρόβλημα που ξεπερνά τα όρια της απλής αισθητικής προτίμησης.

Οι καταναλωτές συχνά συνδέουν την αξία τους με την κατάταξή τους σε ένα συγκεκριμένο μέγεθος ρούχων. Όταν αυτή η αντιστοίχιση αλλάζει λόγω της ασυνεπούς μέτρησης των brands, οδηγεί σε ανησυχία και μειωμένη αυτοεκτίμηση.

Οι στρατηγικές των εταιρειών

Οι εταιρείες μόδας λοιπόν, χρησιμοποιούν διάφορες στρατηγικές, για να φιξάρουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Με λίγα λόγια; Μεγαλώνουν τα μεγέθη για να νομίζουμε ότι χωράμε στο επιθυμητό νούμερο, μεγαλώνοντας έτσι και τη διάθεσή μας για ψώνια!

Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητα κακό. Κι ελπίζουμε ότι οι καταναλωτές θα αρχίσουν να αισθάνονται πιο βολικά και να ψωνίζουν με περισσότερη αυτοπεποίθηση. Γιατί, τα ρούχα θα πρέπει να προσαρμόζονται στο σώμα του καθενός, και όχι το αντίστροφο. Αντί να αισθάνονται πίεση να χωρέσουν σε ένα συγκεκριμένο μέγεθος, οι καταναλωτές θα πρέπει να αναζητούν επιλογές που ταιριάζουν καλύτερα στο σώμα και το στιλ τους. Με τη σωστή ενημέρωση και την κατανόηση των στρατηγικών πίσω από τις ετικέτες μεγεθών, μπορούμε να πάρουμε πίσω τον έλεγχο!

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα