Γιατί ποτέ κανείς δεν σκέφτηκε αυτό το μικρό τρικ που κάνει κάθε look να μοιάζει σα να βγήκε από πασαρέλα σχεδιαστή;
Credit: Caroline Daur/Instagram

Ας είμαστε ειλικρινείς. Λίγες μόνο μπορούν να ντυθούν με ένα (έστω) designer κομμάτι σε κάθε look. Κι αυτό που μόλις έγραψα, ίσως να είναι και αρκετά αφελές και αισιόδοξο. Ειδικά αν αναλογιστώ την οικονομική κατάσταση των πολλών στην Ελλάδα και το ντόμινο των κρίσεων που έχουμε ζήσει τα τελευταία χρόνια που φυσικά, καθεμιά τους επηρέασε αρνητικά την οικονομία… Αναδιατυπώνω λέγοντας «λίγες μόνο έχουν ένα αντικείμενο luxury» και ίσως ακόμα λιγότερες να είναι εκείνες που το πήραν από κάποια designer μπουτίκ καινούριο και όχι second hand ή κληρονομιά από τη μαμά τους.

Επειδή όμως μιλήσαμε για ειλικρίνεια, όσο αλήθεια είναι τα παραπάνω, άλλο τόσο αλήθεια είναι πως οι περισσότερες από εμάς ονειρευόμαστε μια designer τσάντα ή ένα διαχρονικό ζευγάρι παπούτσια από τα χέρια ενός σχεδιαστή, ή ακόμα και ένα φόρεμα ενός οίκου. Προσωπικά, αυτή την επιθυμία πάντα την βόλευα με το Vestiaire, εκεί όπου έβρισκα δερμάτινες τσάντες οίκων που θα τις έχω για μια ζωή σε πολύ καλή τιμή. Κι έτσι κάπως ένιωθα και μια «άφεση αμαρτιών» που ενίσχυα την κυκλική μόδα και την κουλτούρα της επανάχρησης.

Ωστόσο, δεν είμαστε εδώ για να σας κάνουμε shaming για τις επιλογές σας. Καταλαβαίνουμε τον διακαή πόθο της fashionista να ψωνίσει την τελευταία τάση της μόδας ή το να μπει μέσα σε μια πολυτελή μπουτίκ, να ψωνίσει και να βγει μετά με την logo σακούλα της περιχαρής στους δρόμους. Γιατί αν μη τι άλλο, το να κυκλοφορείς με μια χάρτινη τσάντα με τα χαρακτηριστικά δύο C δίνει έξτρα πόντους αίγλης. Δεν θα αναλύσουμε εδώ το γιατί γίνεται αυτό κι αν είναι υγιές -ας μείνουμε απλώς στο ότι γίνεται. Είναι γεγονός και κοινή παραδοχή. Ο κόσμος ετεροπροδιορίζεται. Αυτό έχουμε μάθει. Και ένα μέσο ετεροπροσδιορισμού είναι και η μόδα και το προσωπικό στιλ.

Οι τσάντες είναι από τα τοπ αξεσουάρ σε πωλήσεις για τους οίκους μόδας. Μιλάμε για it-bags και στιλ κάθε μήνα σχεδόν. Παρατηρήστε το! Επιλέγουμε λοιπόν να δώσουμε τα χρήματά μας σε μια τσάντα και όχι σε κάτι άλλο, γιατί φοριέται περισσότερο και αντέχει στη δοκιμασία του χρόνου (και των τάσεων) περισσότερο από ένα φόρεμα ή ένα τζιν. Βέβαια, με τις προσαυξήσεις και την οικονομική κρίση ακόμα και η τιμή για μια πολυτελή τσάντα, ξεφεύγει. Μόνο το 2021, η Chanel αύξησε την τιμή της Medium Flap Bag όχι μία, ούτε δύο, αλλά τρεις φορές. Γενικώς τα είδη πολυτελείας είναι απρόσιτα.

Οι περισσότεροι από τους μεγάλους οίκους αντιλήφθηκαν τη δυσκολία και έβγαλαν στην αγορά μεγάλα πορτοφόλια με αλυσίδα που μπορούν να λειτουργήσουν ως μίνι τσάντες, καθιστώντας τα την τέλεια επιλογή για να κάνετε δικό σας ένα επώνυμο αξεσουάρ με το λιγότερο κόστος. Το ξέρουμε ότι σας έχουμε πει ότι οι μεγάλες και oversized τσάντες έχουν επανέλθει κερδίζοντας μια από τις πρώτες θέσεις στο zeitgeist της μόδας και δεν το παίρνουμε πίσω. Αυτό που μάλλον θέλουμε να σας πούμε είναι να επενδύσετε τα χρήματά σας σε ένα oversized πορτοφόλι και να κάνετε μια πιο value for money κίνηση για την oversized tote τσάντα σας.

Χτίζουμε στρατηγική εδώ, όχι αστεία! Ακολουθήστε μας.

Και κάτι για το τέλος… Αν αγοράζετε επώνυμα αρώματα, τα νεσεσεράκια των οίκων μην τα υποτιμάτε. Προσθέστε τους μια αλυσίδα και φέρτε τα στο προσκήνιο. Το έχει κάνει η Sadie Sink πρώτη. Ποιες είμαστε εμείς για να ντραπούμε;

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα