Paperprint τάση: Το print της «εφημερίδας» επιστρέφει για να περάσει μηνύματα!

Ποια μπορεί να ξεχάσει την iconic εμφάνιση της Carrie Bradshaw στη σειρά Sex and the City, με το μίντι slip dress σε print εφημερίδας;

Εμείς πάντως όχι! Και αν και το συγκεκριμένο μοτίβο δεν αποτελεί ένα από τα αγαπημένα μας, η αλήθεια είναι πως έχει ένα ενδιαφέρον. Γιατί πέρα από το fashion κομμάτι, το paperprint trend αποτελεί μια ευκαιρία του κόσμου να περάσει μηνύματα που δεν έχουν σχέση με τη μόδα. Και τελευταία, τα κοινωνικά μηνύματα είναι περισσότερα και από τις τάσεις!

Ο πρωτοπόρος John Galliano

Αν και το συγκεκριμένο μοτίβο προϋπήρχε σαν ιδέα, ο τότε καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Dior και σχεδιαστής μόδας John Galliano, έφερε την τάση στο προσκήνιο. Tο print της εφημερίδας έγινε γνωστό μέσα από την σειρά Sex and the City και αποθεώθηκε κατά τη διάρκεια των 90s.  Ωστόσο τότε, χρησιμοποιήθηκε περισσότερο για λόγους διαφήμισης και στην… εφημερίδα του ρούχου συνήθιζε να φιγουράρει το πρόσωπο του ίδιου, αλλά και η επωνυμία του οίκου. Σήμερα όμως, τα πράγματα έχουν αλλάξει…

@xeniaadonts

Τι θα «γράφει» στις εφημερίδες;

Μιας και η μόδα χρησιμοποιείται πολλές φορές για να περάσει μηνύματα, φέτος ίσως δούμε στα ρούχα μας να γράφονται μηνύματα κοινωνικού ενδιαφέροντος και με πιο βαθιά σημασία. Και το paperprint trend αποτελεί την τέλεια ευκαιρία για να φιλοξενηθούν πάνω όχι απλά φράσεις, αλλά ολόκληρα κείμενα. Είδαμε εξάλλου με τον πόλεμο στην  Ουκρανία, να γίνεται hot τάση ο συνδυασμός γαλάζιο-κίτρινο, οπότε ίσως αυτή τη φορά ο ανήσυχος κόσμος της μόδας να αναλύσει πιο βαθιά ζητήματα μέσα από στήλες και δοκίμια. Καθόλου παράξενο.

@sofiamcoelho

Αν μας ρωτήσετε ποια είναι η γνώμη μας για την τάση αυτή… αν μας αρέσει δηλαδή ή όχι, απαντάμε. Στην πραγματικότητα, δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία ποια είναι η γνώμη μας, αφού οτιδήποτε «χτυπάει» στο συναίσθημα καταλήγει τελικά να γίνεται μόδα. Αν είναι να χρησιμοποιηθεί ας γίνει τουλάχιστον για καλό.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα