Fashion report: Γιατί η μόδα εγκαταλείπει τα ατελιέ για τα μανάβικα;
Credit: Collina Strada/Instagram

Είναι γνωστό πως οι σχεδιαστές και οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας εμπνέονται από πράγματα καθημερινά προκειμένου να δημιουργήσουν τις πιο extreme συλλογές τους. Άλλοι από έναν έρωτα, άλλοι από ένα τραγούδι, άλλοι ακόμα και από ένα… μπρόκολο! Ναι, τελευταία το φαγητό είναι αυτό που μονοπωλεί το ενδιαφέρον των καλλιτεχνών περισσότερο από οτιδήποτε άλλο με αποτέλεσμα να γίνεται τεράστια τάση. Αλλά… γιατί αυτό το ξαφνικό ενδιαφέρον για το φαγητό;

Η κατάργηση του size zero

Στο παρελθόν ανήκουν οι εποχές, όπου οι γυναίκες πάσχιζαν να χωρέσουν μέσα σε νούμερα ανέφικτα και μη αντιπροσωπευτικά του μέσου σωματότυπου. Σήμερα, το “νούμερο μηδέν” έχει πλέον καταργηθεί και το skinny δεν θεωρείται το απόλυτο. Τα μεγέθη κάθε σώματος αγκαλιάστηκαν από τα περισσότερα brand και οι καμπύλες απενοχοποιήθηκαν. Και ο fashion κόσμος τρώει! Που σημαίνει ότι ενδιαφέρεται για κάθε τι φαγώσιμο, είτε αυτό έρχεται στο πιάτο του, είτε στα ρούχα του.

Ο παράγοντας της οικονομικής κρίσης

Από την άλλη, οι δημιουργίες υψηλής ραπτικής κοστίζουν πολλά και δεν “πουλάνε” ιδιαίτερα. Επομένως, ένας οίκος για να επιβιώσει χρειάζεται μια σειρά αρωμάτων και μια οικονομικά προσβάσιμη ιδέα που θα αγαπηθεί από το ευρύτερο fashion κοινό. Και το φαγητό ομολογουμένως αποτελεί μια τάση που πουλάει!

Η ανάγκη μας για ελαφρότητα

Τελικά, το φαγητό σαν θεματική έχει πλάκα. Και μέσα σε αυτήν την σκληρή πραγματικότητα, που βιώνουμε κοινωνικά, χρειαζόμαστε και κάτι πιο ανάλαφρο που θα μας φτιάξει τη διάθεση. Το φαγητό λοιπόν, αποτελεί μία τάση που μας κάνει να χαμογελάμε και γι’ αυτό έχει βρεθεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Και η αλήθεια είναι, πως αποτελεί την πιο νόστιμη τάση που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια!

Credit: Diet Prada/Instagram
Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα