Kylie Jenner: Μετά τη λιονταροκεφαλή, εμφανίστηκε με suicide necklace που προκάλεσε αντιδράσεις
Credit: Kylie Jenner/Instagram

H Εβδομάδα Υψηλής Ραπτικής βρίσκεται σε εξέλιξη στο Παρίσι και φυσικά η Kylie Jenner δεν θα μπορούσε να λείπει. Η διάσημη τηλεοπτική περσόνα και επιχειρηματίας εντυπωσιάζει με τις εμφανίσεις της από το ένα show στο άλλο. Το τελευταίο της όμως look σχολιάστηκε έντονα. Όχι τόσο για το όμορφο τιρκουάζ φόρεμα που αγκάλιαζε την σιλουέτα της, αλλά κυρίως για την επιλογή του κοσμήματος που ολοκλήρωνε την εμφάνιση. Φορούσε στο λαιμό της ένα Givenchy μεταλλικό κολιέ-θηλιά που έφερε αντιδράσεις και δίχασε την κοινή γνώμη. Ο γαλλικός οίκος, υπό τα ηνία του Matthew Williams, είχε δεχθεί σκληρή κριτική όταν πρωτοπαρουσίασε το αμφιλεγόμενο τσόκερ τον Οκτώβριο του 2021.

Η εμφάνιση του συγκεκριμένου κοσμήματος στην πασαρέλα τότε, είχε επαναφέρει την συζήτηση σχετικά με το αν υπάρχει πολιτική ορθότητα στη μόδα και στην τέχνη και τι τελικά ξεπερνά τι όρια.

Το ίδιο είχε συμβεί και όταν το 2019 ο οίκος Burberry παρουσίασε ένα αμφιλεγόμενο hoodie για το οποίο αργότερα αναγκάστηκε να απολογηθεί. Από το εν λόγω φούτερ κρεμόταν ένα σχοινί που σχημάτιζε θηλιά. Το hoodie είχε εμφανιστεί στη συλλογή με όνομα Tempest, όπου τα μοντέλα εμφανίζονταν ως «επαναστατημένοι νέοι» σύμφωνα με το concept του creative director, Riccardo Tisci. Το hoodie προκάλεσε αντιδράσεις με τον κόσμο της μόδας να το αποκαλεί suicide hoodie και να το καταδικάζει. Η πρώτη που το κατέκρινε μάλιστα ήταν ένα από τα μοντέλα πoυ συμμετείχαν στο show, η Liz Kennedy, η οποία σχολίαζε εύστοχα ότι «η αυτοκτονία δεν είναι μόδα». Ο προϊστάμενος της Burberry, Marco Gobbetti, δήλωσε στη συνέχεια ότι η μάρκα λυπάται πολύ, προσθέτοντας ότι ήταν ένα τραγικό λάθος τους.

Η θηλιά είναι ένα σύμβολο που συνδέεται στενά με την αυτοκτονία. Και δεδομένου ότι 700.000 άνθρωποι αυτοκτονούν κάθε χρόνο, με την αυτοκτονία να είναι η τέταρτη κύρια αιτία θανάτου μεταξύ των ατόμων ηλικίας 15-29 ετών (σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας), δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι άνθρωποι καταδικάζουν το εν λόγω αξεσουάρ. Είναι επίσης ιδιαίτερα ευαίσθητο θέμα καθώς πολλές προσωπικότητες της βιομηχανίας της μόδας – συμπεριλαμβανομένων των Alexander McQueen, Kate Spade και L’Wren Scott – έχουν αυτοκτονήσει τα τελευταία 15 χρόνια.

Γιατί λοιπόν η Kylie να φορέσει αυτό το κόσμημα τώρα και μάλιστα μετά τον σάλο που προκάλεσε πρόσφατα ο οίκος Balenciaga με την καμπάνια με τα BDSM παιδικά παιχνίδια;

Σίγουρα δεν προκαλεί χαρά σε κανέναν να βλέπει πράγματα που μοιάζουν με θηλιές στο λαιμό μοντέλων και influencers. Aπό την άλλη η τέχνη και συνεπώς η μόδα, δεν  έχουν ως αυτοσκοπό την πρόκληση θετικών συναισθημάτων μόνο. Ο παράγοντας του σοκ, είναι πάντα δελεαστικός και θεμιτός, ενώ συνήθως οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων ενός brand.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η μόδα αγαπά να προκαλεί. Το ίδιο και η Kylie, η οποία αν το καλοσκεφτείτε, είναι ήδη το πρόσωπο της Haute Couture Week, αφού ήταν εκείνη που φόρεσε τα δύο πιο πολυσυζητημένα και viral looks, πρώτα το φόρεμα με την λιονταροκεφαλή Schiaparelli και τώρα αυτό.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα