Υπήρξε μια εποχή στα μέσα της δεκαετίας του 2010 που δεν υπήρχε ούτε μια φωτογραφία παπαράτσι χωρίς μια τσάντα αποσκευών Celine (τότε Céline, με τόνο). Το “it” αξεσουάρ φαινόταν να τραβάει την προσοχή των celebrities με τρόπο που δεν έχουμε ξαναδεί από τότε.
Ενώ στις μέρες μας, οι σταρ επιλέγουν τις τσάντες Saint Laurent Shopping Bags και τις Louis Vuitton Speedies για την καθημερινότητά τους η αγάπη για την τσάντα Celine Luggage έμοιαζε αυθεντική – και άξιζε. Αυτού του είδους η εκτίμηση δεν εξαφανίζεται έτσι απλά- δεν είναι εύκολο να ξεχάσει κανείς μια τσάντα που προσθέτει δομή ακόμη και στο πιο απλό ντύσιμό και που χωράει όλα τα must-have αντικείμενά σας.
Παρόλο που η τσάντα μπορεί να μην είναι τόσο δημοφιλής όσο ήταν κάποτε, η συγγραφέας μόδας Brenda Weischer έκανε πέρσι μια έκκληση στο TikTok για όσες κρατούσαν αυτές τις τσάντες αποσκευών τους στο πίσω μέρος της ντουλάπας να τις ξαναχρησιμοποιήσουν.
«Έχετε την πλήρη υποστήριξή μου», έγραψε.
Aνάμεσα στις πολλές που ακολούθησαν την προτροπή της ήταν και η Lisa των Blackpink, μιας και πρόσφατα εθεάθη να κυκλοφορεί στο Λονδίνο με τη μικρότερη εκδοχή της τσάντας! (Αν κάποια έχει την ικανότητα να αναβαθμίσει το αξεσουάρ, αυτή είναι σίγουρα η σταρ της K-pop.) Και όπως καταλαβαίνετε, με την πληθώρα των πρόθυμων θαυμαστών της, οι οποίοι παρακολουθούν την κάθε της κίνηση, είναι πια θέμα χρόνου η αναβίωση της τσάντας Luggage.
Βασισμένη σε ένα από τα σχέδια βαλιτσών του γαλλικού οίκου από τη δεκαετία του 1970, διαθέτει ένα δομημένο σχήμα που μοιάζει με κουτί, με ένα πάνω χερούλι, φερμουάρ στο μπροστινό μέρος.
Αρχικά διαθέσιμη σε τρία διαφορετικά μεγέθη (το Nano, το Micro και το Mini, καθώς και στην εντυπωσιακά ευρεία ποικιλία Phantom) και σε πολυάριθμους χρωματικούς τόνους και σχέδια, το κομμάτι έγινε η πρώτη “It” τσάντα της Phoebe Philo στον οίκο Celine, όπου έκανε το ντεμπούτο της λίγο καιρό αφότου η σχεδιάστρια ανέλαβε τη θέση της καλλιτεχνικής διευθύντριας μετά το σύντομο πέρασμα της Ivana Omazic από την εταιρεία.
Το σχέδιο της Luggage είναι μέρος της ιστορίας της Philo στον Celine, μια θητεία που έχει αποδειχθεί ότι η βιομηχανία εκτιμά εξίσου με εκείνη του Tom Ford στον Gucci ή του John Galliano στον Dior. Η πρόσφατη ανακοίνωση της Philo για το λανσάρισμα της δικής της, ομώνυμης σειράς έχει αυξήσει το ενδιαφέρον για τα σχέδια του Celine και φαίνεται ότι είναι μόνο θέμα χρόνου μέχρι οι συλλέκτες να στρέψουν το βλέμμα τους στις Luggage.