Αυτές είναι οι 5 super τροφές που πρέπει να βάλετε στη διατροφή σας τον Ιούνιο
Γυναίκα με καπέλο κάνει πικνικ και αγναντεύει τη θάλασσα δίπλα σε τραπέζι
Credit: 123RF

Ξεκινήστε το καλοκαίρι σας με το… δεξί και εφοδιάστε την κουζίνα σας με εποχιακά τρόφιμα. Γεμίστε το καλάθι σας με όμορφες κόκκινες φράουλες, πυρηνόκαρπα όπως ροδάκινα και άλλες δημοφιλείς επιλογές προϊόντων, όπως αγκινάρες και ραβέντι. Τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά είναι άφθονα αυτή την εποχή του χρόνου, αλλά οι διαιτολόγοι, σας προτείνουν να συμπεριλάβετε στην διατροφή σας και το τυρί cottage, ώστε να έχετε πιο ισορροπημένα γεύματα.

Ο Ιούνιος σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη του καλοκαιριού και μαζί με αυτό, μια πληθώρα φρέσκων προϊόντων φτάνει στα ράφια των καταστημάτων. Παρακάτω είναι πέντε αγαπημένα τρόφιμα, που σύμφωνα με διαιτολόγους εκτός από τη νοστιμιά, σας παρέχουν και θρεπτικά συστατικά, πολύτιμα για την υγεία σας.

Credit: 123RF

Αγκινάρες

Ένα από τα τρόφιμα με τις υψηλότερες φυτικές ίνες είναι οι αγκινάρες. Ο Ιούνιος είναι η εποχή τους και είναι μια υπέροχη προσθήκη στο γεύμα σας. Φάτε μια αγκινάρα ως ορεκτικό και θα προσθέσετε 7 γραμμάρια φυτικές ίνες πριν καν φάτε το γεύμα σας. Μια μέτρια αγκινάρα περιέχει μόλις 60 θερμίδες και περιέχει 3,5 γραμμάρια πρωτεΐνης, εκτός από κάλιο, έναν σημαντικό ηλεκτρολύτη για τη ρύθμιση της ισορροπίας των υγρών στο σώμα.

Η μαγειρική διαιτολόγος και συγγραφέας Wendy Jo Peterson, MS, RDN, είναι λάτρης της αγκινάρας και ενθαρρύνει τους ανθρώπους να προσθέσουν περισσότερες στη διατροφή τους. «Μην αφήσετε την προετοιμασία να σας τρομάξει», τονίζει χαρακτηριστικά.

Τυρί cottage
Credit: Shutterstock

Cottage Cheese

Ενώ ο Ιούνιος είναι ο μήνας φρέσκων φρούτων και λαχανικών, είναι επίσης και μήνας γαλακτοκομικών προϊόντων. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό, η εγγεγραμμένη διαιτολόγος Nicole Rodriguez, RDN, ιδιοκτήτρια του Enjoy Food Enjoy Life, συνιστά να προσθέσετε ένα συγκεκριμένο βασικό γαλακτοκομικό προϊόν στο καλάθι σας αυτόν τον μήνα: τυρί κότατζ.

Με το τυρί κότατζ μπορείτε να πάρετε περισσότερες πρωτεΐνες και σημαντικά θρεπτικά συστατικά στη διατροφή σας. Ένα φλιτζάνι τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά παρέχει 24 γραμμάρια πρωτεΐνης και μόλις 180 θερμίδες. Είναι επίσης μια καλή πηγή ασβεστίου, ένα σημαντικό μεταλλικό στοιχείο απαραίτητο για τη διατήρηση ισχυρών οστών και την υποστήριξη της λειτουργίας των μυών και των νεύρων.

Το μειονέκτημα με το τυρί cottage είναι ότι έχει λίγο υψηλότερο νάτριο. Εάν ο γιατρός σας, σας έχει συμβουλεύσει να προσέχετε την πρόσληψη νατρίου, περιορίστε την μερίδα ή προτιμήστε κότατζ με μειωμένο νάτριο. Μπορείτε να απολαύσετε το τυρί cottage μόνο του ή να συνδυάζεται τέλεια με φρούτα εποχής (όπως ροδάκινα ή μούρα) για ένα χορταστικό σνακ.

Ροδάκινα

Τα πυρηνόκαρπα είναι μια γευστική προσθήκη στη συλλογή φρούτων κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Ενώ τα δαμάσκηνα, τα νεκταρίνια, τα κεράσια, τα βερίκοκα και τα ροδάκινα είναι όλα πυρηνόκαρπα, η Rodriguez είναι λάτρης των ροδάκινων ιδιαίτερα. Τα ροδάκινα όχι μόνο προσφέρουν μια φυσική γλυκιά απόλαυση, αλλά έχουν και μια σταθερή θρεπτική ουσία. Ένα μέτριο ροδάκινο περιέχει μόλις 80 θερμίδες, 3 γραμμάρια φυτικών ινών και (έκπληξη!) 2 γραμμάρια πρωτεΐνης. Επιπλέον, η κιτρινο – πορτοκαλί απόχρωση οφείλεται στη βήτα καροτίνη, ένα σημαντικό αντιοξειδωτικό που μετατρέπεται σε βιταμίνη Α και παίζει ρόλο στην υγεία των ματιών και το ανοσοποιητικό.

Ραβέντι

Η λέξη ραβέντι μπορεί να σας μεταφέρει αμέσως στο Rhubarb Crisp της γιαγιάς σας . Αλλά, δεν είναι μόνο αυτό για το οποίο είναι καλό αυτό το καλοκαιρινό λαχανικό. Στην πραγματικότητα, το ραβέντι αποτελεί μια υπέροχη προσθήκη τόσο σε γλυκά όσο και σε αλμυρά πιάτα, καθώς και έναν διασκεδαστικό, φρέσκο ​​χυμό για ροφήματα. Επιπλέον, το ραβέντι έχει ένα αρκετά αστρικό προφίλ θρεπτικών συστατικών. Ένα φλιτζάνι ραβέντι κομμένο σε κύβους έχει μόλις 30 θερμίδες, συν 2 γραμμάρια ινών που είναι φιλικές για την πέψη. Καθώς εξερευνάτε αυτό το λαχανικό, σκεφτείτε να το δοκιμάσετε σε μια από τις δημοφιλείς συνταγές μας για ραβέντι εδώ.

Ο Peterson συνιστά να εφοδιαστείτε με αυτό το εποχιακό διαμάντι και να εξερευνήσετε τον κόσμο των μαρμελάδων, των σάλσας και ακόμη και των μοκτέιλ. «Το ραβέντι συνδυάζεται υπέροχα με εποχιακά μούρα για να φτιάξετε μια διασκεδαστική, γευστική κομπόστα για να την απολαύσετε πάνω από ελληνικό γιαούρτι, τοστ ή αλμυρές πρωτεΐνες», λέει ο Peterson. Μία από τις αγαπημένες μας συνταγές είναι τα Honey-Lime Chicken Tenders with Rhubarb Salsa.

Φράουλες

Οι φράουλες συνιστώνται σταθερά από τους διαιτολόγους. Και, για καλό λόγο… Ένα φλιτζάνι περιέχει 3 γραμμάρια φυτικών ινών και 85 χιλιοστόγραμμα βιταμίνης C (94% της Ημερήσιας Αξίας σας), ένα σημαντικό αντιοξειδωτικό που απαιτείται για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα και την παραγωγή κολλαγόνου στο δέρμα. Επιπλέον, με μόνο 50 θερμίδες ανά μερίδα, είναι μια γλυκιά απόλαυση με λίγες θερμίδες.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα