Mark Wahlberg: Σε ρόλο μπάρμαν για την προώθηση της τεκίλας του
Credit: Mark Wahlberg/Instagram

Ο Mark Wahlberg είναι από τους διάσημους που επέλεξαν να μπουν και στον χώρο της ποτοποιίας.

Τον Ιανουάριο ανακοίνωσε την είσοδό του στο παιχνίδι της τεκίλας, εγκαινιάζοντας μια συνεργασία με τον επιχειρηματία Aron Marquez και τον επαγγελματία παίκτη του γκολφ PGA Abraham Ancer. Η Flecha Azul είναι μια εξαιρετικά υψηλής ποιότητας τεκίλα που παρασκευάζεται από 100% μπλε αγαύη στο Χαλίσκο του Μεξικό.

Μιλώντας στο CNN Business όταν είχε ανακοινωθεί η συνεργασία, ο Mark Wahlberg είχε πει: “Είναι αστείο γιατί όταν μου το ανέφεραν για πρώτη φορά είχα πει κατηγορηματικά όχι. Έχεις όλους αυτούς τους ανθρώπους εκεί έξω που υποστηρίζουν ότι έχουν πάει στο Μεξικό για να δημιουργήσουν τεκίλα και να καλλιεργήσουν αγαύη και όλα αυτά. Και μου είπαν “δεν είναι αυτό, έχουμε δύο καταπληκτικούς τύπους που είναι πραγματικά νέοι και έχουν παρόμοια σκέψη” και είπα ότι θα ήθελα πολύ να επενδύσω σ’ αυτούς“.

Η συνεργασία ξεκίνησε μέσα στην πανδημία του κορονοϊού, ενώ ο Wahlberg υπέγραψε τη συμφωνία πέρυσι ως ο κύριος επενδυτής. Μάλιστα, επισκέφθηκε το αποστακτήριο στο Χαλίσκο, το οποίο ανήκει και το λειτουργεί μια τοπική οικογένεια από το 1840.

Ωστόσο, πριν από λίγες ημέρες, ο Mark Wahlberg, εκτός από επενδυτής της εταιρείας, εμφανίστηκε και σε ρόλο μπάρμαν στο Bleau Bar, στο εμβληματικό Fontainebleau Miami Beach Hotel, σερβίροντας την τεκίλα του σε δεκάδες θαυμαστές, σε μια προωθητική εκδήλωση για τη Flecha Azul.

Ο ηθοποιός εθεάθη επίσης να συνομιλεί με κόσμο και να βγάζει αμέτρητες selfie. Ο Wahlberg, που παραδέχθηκε ότι ήταν “τύπος κρασιού” το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, λέει ότι εκτίμησε διαφορετικά την εκλεκτή τεκίλα χάρη στους συνεταίρους του. “Μαθαίνω κάποια πράγματα για την τεκίλα, είμαι ενθουσιασμένος για την ανάπτυξη, σίγουρα” τόνισε και σημείωσε ότι δεν του αρέσουν οι μίξεις: “Μου αρκεί ένα καθαρό ποτήρι, δεν θέλω να βάζω τίποτα στην τεκίλα μου, δεν μου αρέσει ο πάγος, δεν μου αρέσει το νερό, μου αρέσει καθαρό, εντελώς καθαρό“.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα