Αυτή η μαμά από το Τέξας μετέτρεψε το πάθος της για τις κολοκύθες σε επιχείρηση χιλιάδων δολαρίων! Η Heather Torres, η ιδρύτρια της Porch Pumpkins, μίλησε για την ακμάζουσα επιχείρηση διαμόρφωσης βεράντας, στην οποία σχεδιάζει και στήνει περίτεχνα σχέδια με κολοκύθες έξω από τα σπίτια των ανθρώπων, ενώ εμφανίστηκε στο podcast “The Koerner Office” με τον Chris Koerner.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, που κυκλοφόρησε την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου, η Torres εξηγεί πώς ξεκίνησαν όλα όταν είδε τους φίλους της να πληρώνουν χιλιάδες δολάρια για να εγκαταστήσουν χριστουγεννιάτικες διακοσμήσεις στα σπίτια τους.
Δεδομένου ότι είχε ήδη εμπειρία στο να διακοσμεί το δικό της σπίτι με κολοκύθες κάθε φθινόπωρο, η Torres αποφάσισε να κάνει το άλμα το 2020 και να ξεκινήσει τη μικρή επιχείρησή της, η οποία έκτοτε έχει αναπτυχθεί ραγδαία χάρη στη σκληρή δουλειά της και την ομάδα σχεδιαστών και οδηγών παράδοσης.
«Τον πρώτο χρόνο της λειτουργίας μου περίμενα να σχεδιάσω 30 βεράντες, κάναμε 250 το 2020! Φέτος θα παρέχουμε 1037 κολοκύθες στους πελάτες της Porch Pumpkins στην περιοχή Dallas Fort Worth και στο Χιούστον», λέει η Torres στο PEOPLE. «Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας και θα προσθέσουμε το Όστιν το 2026!»
Τα πακέτα που προσφέρονται στην επίσημη ιστοσελίδα της περιλαμβάνουν μικρότερα και μεγαλύτερα σχέδια κολοκύθας, με τιμές που κυμαίνονται από 325 έως 1350 δολάρια. Ωστόσο, είναι επίσημα sold out για τη σεζόν 2024.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η Torres αναφέρεται σε ένα από τα viral βίντεο στο Instagram που μοιράστηκε στις 26 Σεπτεμβρίου και την δείχνει να τρέχει σε ένα σπίτι για να ολοκληρώσει μια παραγγελία. Εξηγεί στον Koerner ότι έκανε 21 σχέδια από τις 50 παραγγελίες που είχαν εκείνη την ημέρα μόνη της.
«Αυτή είναι μια μέρα 10.000 δολαρίων», λέει ο παρουσιαστής, με την ίδια να συμφωνεί χαμογελώντας.
Η Porch Pumpkins προσφέρει επίσης υπηρεσίες καθαρισμού και απομάκρυνσης που μπορούν να κανονιστούν είτε πριν είτε μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών. Η Torres λέει ότι περίπου το 65% έως 70% των πελατών της επιλέγουν αυτή τη ρύθμιση. Καταλήγει να δωρίζει όλες τις κολοκύθες που παίρνει πίσω ως τροφή για τα ζώα της φάρμας και το άχυρο από το σανό δωρίζεται επίσης σε μια τοπική φάρμα.
Η Torres, η οποία μένει έξω από το Ντάλας στην περιοχή Rockwall, πραγματοποιεί παραδόσεις σε έξι ταχυδρομικούς κώδικες σε όλο το Ντάλας-Φορτ Γουόρθ και το Χιούστον.
Προσέφερε επίσης κάποιες πληροφορίες για το branding και το όνομα πίσω από την επιχείρησή της, το οποίο ο Koerner της λέει στη συνέχεια ότι «κυριολεκτικά εφηύρε μια βιομηχανία» των πολυτελών σχεδίων κολοκύθας.
«Αυτό που ενέπνευσε το όνομα είναι ότι διακοσμώ με κολοκύθες εδώ και πολύ καιρό. Το 2013, όταν έμεινα στο σπίτι με τον μεγαλύτερο γιο μου, ήταν μικρός 7 μηνών, τρελάθηκα με τις κολοκύθες», εξηγεί.
Τελικά έγινε ειδικός στη φροντίδα της διακόσμησης με κολοκύθες και στο πώς να τις κάνει να διαρκέσουν όσο το δυνατόν περισσότερο.
«Ήξερα λοιπόν ότι ήθελα να είναι ξεκάθαρο ότι θα βάζαμε κολοκύθες στη βεράντα σας, ώστε να διαρκέσουν περισσότερο», προσθέτει και έτσι γεννήθηκε το όνομα Porch Pumpkins.
Ενώ οι άνθρωποι την προσεγγίζουν τώρα με επιχειρηματικές ευκαιρίες, εξηγεί ότι χρησιμοποίησε αρχικά το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα μεταξύ των φίλων της πριν καταλήξει σε «μερικά διασκεδαστικά χέρια».
Κάποιος με 80.000 followers δημοσίευσε στη συνέχεια για το εγχείρημα στο λογαριασμό του στο Instagram, λέει, και τότε ήταν που το τηλέφωνό της άρχισε στη συνέχεια να «χτυπάει» με αιτήματα από εντελώς αγνώστους που ήθελαν Porch Pumpkins στο δικό τους σπίτι.