Το δίλημμα των ημερών: Αρνί η κατσίκι στο Πασχαλινό τραπέζι;

Αρνί ή κατσίκι θα σουβλίσουμε, φέτος; Πόσες φορές έχετε ακούσει τη συγκεκριμένη ερώτηση όσο πλησιάζει η Κυριακή του Πάσχα;

Το ποιο από τα δυο είναι καλύτερο γευστικά είναι καθαρά υποκειμενικό και αφορά στο γούστο και τον… ουρανίσκο του καθενός. Υπάρχουν όμως και κάποιες αντικειμενικές απαντήσεις στο ποιο από τα δυο είναι καλύτερο. Μαζί θα δούμε τα υπέρ και τα κατά της κάθε επιλογής και έτσι…ίσως αυτό το Πάσχα η απάντηση να είναι ευκολότερη. Σίγουρα πάντως θα είναι με επίγνωση! Η αλήθεια είναι πως και οι απόψεις των ειδικών ανάμεσα στο «αρνί η κατσίκι» διίστανται. Οι διατροφολόγοι προτείνουν ανεπιφύλακτα κατσίκι, γιατί έχει λιγότερες θερμίδες και έτσι δεν επιβαρύνεται ο οργανισμός μας. Συνιστούν λοιπόν σε όσους πρoσέχουν τη διατροφή τους να το προτιμήσουν χωρίς δεύτερη σκέψη. Από την άλλη οι σεφ επιμένουν πως εάν θέλουμε να έχουμε τη συγκεκριμένη μέρα ένα εξαιρετικό και πεντανόστιμο γεύμα, να προτιμήσουμε το αρνί. Εάν αναλύσουμε τη θρεπτική αξία του αρνιού και του κατσικιού θα δούμε πως το κατσίκι είναι πιο ελαφρύ από το αρνί αφού τα 100 γραμμάρια έχουν 217 θερμίδες ενώ η αντίστοιχη ποσότητα αρνιού έχει 317 θερμίδες. Μεγάλη είναι όμως και η διαφορά στο λίπος, όπου το ολικό λίπος του αρνιού φτάνει τα 15 γραμμάρια ανά 100 γραμμάρια κρέατος, ενώ του κατσικιού δεν ξεπερνά τα 4 γραμμάρια. Τα θετικά σημεία λοιπόν του κατσικιού, εκτός από τις λιγότερες θερμίδες είναι και το λιγότερο ολικό και κορεσμένο λίπος καθώς και λιγότερη χοληστερόλη. Τα αρνητικά όμως σημεία είναι πως έχει περισσότερα ακόρεστα λιπαρά, λιγότερη πρωτεΐνη  και περισσότερο νάτριο από το αρνί.

Ελπίζουμε οι παραπάνω πληροφορίες να σας διευκολύνουν στην επιλογή σας!

Καλό ψήσιμο!

Πηγή: PeopleGreece

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram