Κατερίνα Στικούδη: Το πρόγραμμα διατροφής της για να έχει αυτό το κορμί!

Η Κατερίνα Στικούδη γυμνάζεται σε καθημερινή βάση, ενώ τους τελευταίους μήνες κάνει φανατικά crossfit στο fitness club Στίγμα στη Βάρη.

Παράλληλα, προσέχει τη διατροφή της, χωρίς όμως, υπερβολές. Ενδεικτικά μας δίνει τις επιλογές του καθημερινού της διατροφικού προγράμματος.

ΠΡΩΙΝΟ

Τόστ γαλοπούλα-τυρί με χυμό ή φρουτοσαλάτα ή ομελέτα με 4 ασπράδια και 1 κρόκο ή γιαούρτι με μέλι και καρύδι

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ

Ένα φρούτο και μια μπάρα δημητριακών ή κάποια σαλάτα με 2 κουταλιές του γλυκού λάδι (καρότο λάχανο ή ντομάτα αγγούρι ή βραστά λαχανικά ή ρόκα και μαρούλι).

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

Πρωτεΐνη (κόκκινο  κρέας, κοτόπουλο , γαλοπούλα). «Αποφεύγω το ψωμί, και δεν πίνω πολύ νερό ταυτόχρονα με το γεύμα. Συνοδεύω το μεσημεριανό μου με μια από τις παραπάνω σαλάτες και φυσικά τα αγαπημένα μου μανιτάρια πλευρωτους», λέει.

ΒΡΑΔΙΝΟ

«Αν είμαι σπίτι, θα φάω περίπου όπως και το μεσημέρι. Μια μερίδα από το φαγητό της ημέρας και μια σαλάτα. Γενικά, αποφεύγω τα τηγανητά το βράδυ. Αν είμαι έξω θα επιλέξω ένα μενού πρωτεΐνης, γιατί ακόμα κι αν φάω πολύ αργά δεν αποθηκεύεται ως λίπος στον οργανισμό.

TIPS

Μέσα στη μέρα προσπαθώ να πίνω 2 με 3 λίτρο νερό την ημέρα. Το νερό όπως και ο καλός ύπνος είναι πολύ σημαντικά για την γενική μας εικόνα αλλά και την υγεία μας».

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή, μαζί με το Πρώτο Θέμα.

Πηγή: Peoplegreece.com