#FitGirls -Πώς θα αλλάξεις τη κακή στάση του σώματος σου μέσα σε 1 λεπτό

Πόσες φορές έχεις ακούσει ως παιδί “Μη καμπουριάζεις” “Κάτσε ίσια” κτλ.”; Το κορμί λαμπάδα δεν θα το αποκτήσεις μόνο γυμνάζοντας τους μυς του σώματος σου. Σκέψου ότι η γυμναστική είναι μόνο 2 ώρες μαξ της καθημερινότητας σου. Και για αυτό σήμερα θα επικεντρωθούμε στη σωστή στάση σώματος, που δυστυχώς δεν της δίνουμε και τόση σημασία.

Γνωρίζουμε πολύ καλά, από προσωπική εμπειρία, ότι η καθημερινότητα δεν ευνοεί να στρέψεις την προσοχή σου στο πως στέκεσαι τις περισσότερες ώρες όπως και σχεδόν κανείς δε θα σου πει να εντάξεις μία άσκηση που θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις τη στάση του σώματος σου. Η αλήθεια είναι ότι αν δεν το ψάξεις δε μπορείς να γνωρίζεις πόσα οφέλη έχει για την σωματική αλλά και ψυχολογική σου υγεία. Για αυτό και εμείς θα σου εξηγήσουμε ευθύς αμέσως γιατί είναι τόσο σημαντική η καλή στάση του σώματος και ποια άσκηση θα σε βοηθήσει να την αποκτήσεις!

Η καλή στάση του σώματος σε προστατεύει από τραυματισμούς

Εάν αποκτήσεις καλή στάση σώματος θα σε προστατέψει από τραυματισμούς στις αρθρώσεις και στους μυς.

Η καλή στάση του σώματος εμπνέει σεβασμό

Έχεις παρατηρήσει ότι όταν αγχώνεσαι έχεις την τάση να «μαζευέσαι» και να φαίνεσαι πιο μικρή; Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι αν σταθείς σωστά, φέρνοντας πίσω τους ώμους, έχοντας ίσια την σπονδυλική στήλη και ανασηκωμένο το πηγούνι, θα σε βοηθήσει να ξεπεράσεις το στρες σου και παράλληλα οι άλλοι να ακούσουν τις απόψεις σου με περισσότερο ενδιάφερον και σεβασμό.

Η καλή στάση του σώματος τονώνει την αυτοπεποίθηση σου

Μελέτες έχουν δείξει ότι μια «θετική» ευθυτενής στάση σώματος μπορεί να αλλάξει την ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας. Βελτιώνοντας τη στάση σου και διατηρώντας μία που αποπνέει αυτοπεποίθηση και δυναμισμό, θα νιώσεις ότι είσαι ικανή για περισσότερα πράγματα, όπως να ζητήσεις εκείνη την άδεια που σου έχει μείνει από πέρυσι.

Η καλή στάση του σώματος σου προσφέρει ενέργεια

Σύμφωνα με έρευνες, το να τεντώσεις τους μυς και να σταθείς όρθια (ή απλά να ανασηκωθείς και να καθίσεις σε πιο όρθια στάση και όχι να καμπουριάζεις) μετά από πολύωρη παραμονή στην καρέκλα, βοηθά στην αύξηση της ενέργειάς σου και βελτιώνει τη διάθεσή σου.

Η καλή στάση του σώματος βελτιώνει την αναπνοή σου

Η ευθυτενής στάση σώματος επιτρέπει την πρόσληψη αρκετά μεγαλύτερης ποσότητας οξυγόνου. Βελτιώνοντας την αναπνοή σου και θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να νιώσεις μεγαλύτερη σιγουριά.

Δες το video με τις ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις τη στάση του σώματος σου