Έρευνα: Πόσες ώρες ύπνου είναι απαραίτητες για την υγεία σας;

Οι έρευνες πάντα μας λένε ότι χρειαζόμαστε περισσότερο ύπνο. Πρόσφατα ακόμη μια δημοσκόπηση του Red office όσον αφορά στις συνήθειες του ύπνου δείχνει ότι οι περισσότεροι από εμάς αποτυγχάνουμε παταγωδώς σε αυτό το κομμάτι, έχοντας ως μέσο όρο περίπου τις 6 ώρες κάθε νύχτα.

Μία άλλη μελέτη από το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου προσπαθεί να μας πείσει ότι χρειαζόμαστε 7 με 10 ώρες ύπνου κάθε νύχτα. Αλλά όλα αυτά που έχουν να κάνουν με το κλείσιμο των ματιών μας δεν σταματούν εκεί. Υπάρχουν πολλά στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν ότι η έλλειψη ύπνου έχει κακή επίδραση στην υγεία μας, για να μην αναφέρουμε και την ικανότητά μας να αποδώσουμε καλά στη δουλειά μας. Μια αναφορά του 2014 από επιστήμονες των πανεπιστημίων Oxford, Cambridge, Harvard, Manchester και Surrey, μας έχει ήδη προειδοποιήσει ότι η κοινωνία έχει γίνει ‘ιδιαιτέρως αλαζονική’ στο να αγνοεί τη σημασία του ύπνου και να θέτει έτσι την υγεία εξαιτίας αυτού σε κίνδυνο.

Σε πιο πρόσφατες έρευνες υπάρχει μια πιο ευρεία ποικιλία του τι συνιστά έναν καλό βραδινό ύπνο. Σύμφωνα με τα στοιχεία οι έφηβοι χρειάζονται 8 με 10 ώρες ύπνο κάθε βράδυ, ενώ για τους ενήλικες οι 7 ώρες θεωρούνται απαραίτητες. Και μπορεί να έχουμε ακόμα πολλά να μάθουμε αναφορικά με τη λειτουργία του ύπνου ωστόσο είναι βασικό να γνωρίζουμε ότι είναι αναζωογονητικός και σημαντικός για τη σταθεροποίηση της μνήμης. Μην τον αγνοείτε λοιπόν.

Διαβάστε ακόμη: 

Γνωρίστε την Ελληνίδα σύντροφο πασίγνωστου, διεθνούς pop star

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram