Δέκα πολύ «κακές» τροφές που δεν είναι και τόσο κακές τελικά

Tumblr.com

Πόσες φορές δεν έχετε ακούσει για όλες εκείνες τις τροφές που είναι απαγορευτικές για τη διατροφή και την υγεία σας. Δείτε παρακάτω τους μύθους να καταρρίπτονται και ξαναβάλτε στην καθημερινότητά σας τροφές που είχατε αποκλείσει εντελώς ή νιώθατε ένοχες όταν αποφασίζατε να καταναλώνετε..

1. Οι άνθρωποι συνδέουν τη ζάχαρη με υψηλές σε θερμίδες τροφές και χαμηλή διατροφική αξία. Η πραγματικότητα, όμως, είναι πως η ζάχαρη μετατρέπεται σε γλυκόζη από τη στιγμή που θα την καταναλώσετε πράγμα που σημαίνει πως είναι σημαντική πηγή ενέργειας για το σώμα σας. Τροφές, όπως είναι τα φρούτα, περιέχουν ζάχαρη σε φυσική μορφή ενώ δεν είναι και τόσο κακό να βάζετε λίγη ζάχαρη ή λίγο μέλι στον καφέ και το τσάι σας εφόσον η υπόλοιπη διατροφή σας είναι υγιεινή.

2. Πείτε ναι στο φυστικοβούτυρο. Μπορεί να έχει 100 θερμίδες ανά κουταλιά της σούπας αλλά το φυστικοβούτυρο είναι γεμάτο καλά λιπαρά τα οποία βοηθούν τον οργανισμό σας να απορροφήσει τις βιταμίνες από τις άλλες τροφές που καταναλώνετε.

3. Το βούτυρο δεν είναι τόσο κακό όσο μπορεί να νομίζετε. Για το λόγο αυτό μην απορρίπτετε μία συνταγή μόνο και μόνο επειδή περιέχει βούτυρο. Δεν είπαμε να φάτε όλη τη συσκευασία στην καθισιά σας αλλά ένα κομματάκι που και που είναι εντελώς «άκακο».

4. Οι τηγανιτές και οι ψητές γεμιστές με μπέικον πατάτες δίνουν κακή φήμη στην έννοια «πατάτα» αλλά η αλήθεια είναι η πατάτα είναι το νέο σπανάκι. Οι πατάτες είναι καλή πηγή βιταμινών C και B6 και φυτικών ινών (αν δεν τις ξεφλουδίσετε). Βάλτε σάλτσα, ελαιόλαδο ή λίγο σκόρδο στις ψητές σας πατάτες για να είναι πιο υγιεινές ενώ προτιμήστε τες σε ψητή και όχι σε τηγανιτή μορφή. Κατά τα άλλα μπορείτε να τις φάτε άφοβα.

5. Μπορεί το ποπκόρν που τρώτε στο σινεμά να είναι εξαιρετικά ανθυγιεινό αλλά αυτό που μπορείτε να φτιάξετε στο σπίτι σας από καλαμπόκι είναι ιδιαιτέρως θρεπτικό, γεμάτο φυτικές ίνες που σας χορταίνουν και σας προσθέτουν μόνο 30 θερμίδες ανά φλιτζάνι.

6. Η πίτσα δεν είναι τόσο κακή όσο νομίζετε. Σας προσφέρει χαρά και ευχαρίστηση πράγμα που είναι καλό ειδικά αν περνάτε δύσκολες στιγμές. Για να μην πάρετε πολλές θερμίδες προσπαθήστε να μην φάτε μία ολόκληρη πίτσα ενώ είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε λεπτή ζύμη, πολλά λαχανικά και λίγα τυριά. Έτσι, θα έχετε ένα πλήρως ισορροπημένο γεύμα.

7. Μπορεί να θεωρείτε πως είναι ένα ρόφημα με πολλές θερμίδες αλλά η αλήθεια είναι πως το milkshake είναι και πολύ θρεπτικό λόγω κυρίως της πλούσιας περιεκτικότητάς του σε γάλα. Προτιμήστε το με χαμηλό σε λιπαρά γάλα και προσθέστε φρούτα έτσι ώστε να πάρετε τη ζάχαρη από αυτό με φυσικό τρόπο.

8. Έρευνες έχουν δείξει πως τα χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα (και το τυρί) μπορεί να μειώσουν την αρτηριακή σας πίεση, να σταθεροποιήσουν τη γλυκόζη στο αίμα σας και σας βοηθούν να διατηρήσετε το βάρος σας σταθερό.

9. Οι υδατάνθρακες δεν είναι καθόλου κακοί ειδικά αν επιλέγετε  να τρώτε την ολικής άλεσης εκδοχή τους. Παρά την κακή τους φήμη οι υδατάνθρακες ολικής άλεσης περιέχουν ίνες και θρεπτικά συστατικά τα οποία σας χορταίνουν με αποτέλεσμα να μην πεινάτε συνεχώς.

10. Μπορεί να είναι γεμάτες λιπαρά και ζάχαρη αλλά αυτό δε σημαίνει πως ισχύει το ίδιο για όλων των ειδών τις σοκολάτες. Το κακάο είναι πλούσιο σε ιχνοστοιχεία και πολυφαινόλες, συστατικά που περιέχονται στο κόκκινο κρασί και το πράσινο τσάι και είναι πολύ καλά για την καρδιά. Προτιμήστε να τρώτε μαύρη σοκολάτα που περιέχει μεγαλύτερες ποσότητες κακάο από ότι η σοκολάτα γάλακτος.

Διαβάστε ακόμα:

Δέκα πράσινα λαχανικά που είναι ακόμα πιο υγιεινά από το μαρούλι

Πώς έχασε 30 κιλά το μοντέλο της Victoria’s Secret;

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram