5 τροφές που σας βοηθήσουν να χάσετε πόντους από τη μέση

H απώλεια βάρους δεν είναι εύκολη για όλους. Οι ορμονικές αλλαγές, η πολυάσχολη καθημερινότητα αλλά και οι κακές διατροφικές συνήθειες μπορούν να σταθούν εμπόδιο στην προσπάθειά μας να αποκτήσουμε το σώμα που θέλουμε. Αν δεν θέλετε να ακολουθήσετε μια εξαντλητική δίαιτα, ίσως πρέπει να αλλάξετε τη διατροφή σας ώστε να γίνει πιο ισορροπημένη και θρεπτική προσθέτοντας επιπλέον και 5 τροφές που -σύμφωνα με τους ειδικούς- θα σας βοηθήσουν να χάσετε πόντους από τη μέση.

Λιπαρά ψάρια

Pexels

Ένα από τα πιο υγιεινά φαγητά που μπορείτε να φάτε και μπορεί να σας βοηθήσει όχι μόνο να χάσετε κιλά,αλλά είναι και θρεπτικά για τον οργανισμό σας, είναι τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός και ο τόνος. Αυτά περιλαμβάνουν θρεπτικές ουσίες όπως ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθάνε στην καύση του λίπους.

Μούρα

Pexels

Τα μούρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Οι φράουλες και τα βατόμουρα περιέχουν ίνες σημαντικές για την απώλεια βάρους και τα αντιοξειδωτικά τους βοηθούν στην πρόληψη ορισμένων ασθενειών.

Καστανό ρύζι

Pexels

Το λευκό ρύζι αυξάνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα για αυτό προτιμήστε το καστανό, το οποίο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και βιταμίνη Β.

Κοτόπουλο χωρίς πέτσα

Pixabay

To ψημένο κοτόπουλο χωρίς πέτσα δεν είναι μόνο ένα από τα πιο απολαυστικά γεύματα, αλλά είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και είναι χαμηλό σε λιπαρά. Συνοδεύστε το με λαχανικά και καστανό ρύζι και θα έχετε ένα πλήρες γεύμα.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Pixabay

Ως πράσινα φυλλώδη λαχανικά ορίζονται η λαχανίδα,το μπρόκολο και το σπανάκι. Είναι από τις κορυφαίες τροφές που πρέπει να περιλαμβάνεται στην διατροφή σας, καθώς εμπεριέχουν πληθώρα βιταμινών και φυτικών ινών και δεν διαθέτουν καθόλου θερμίδες και υδατάνθρακες.

Ακολουθήστε το InStyle στο Instagram