4 tips διατροφής για να κάνετε το σνακ του παιδιού στο σχολείο πιο υγιεινό

Μπορεί να έχετε εξασφαλίσει ότι το παιδί σας τρώει πάντα υγιεινά όταν είναι στο σπίτι αλλά αμφιβάλλετε για όσα τρώει όταν βρίσκεται στο σχολείο. Ένα υγιεινό σνακ- για να το φάει- θα πρέπει να είναι νόστιμο για να μην καταλήξει δεύτερη επιλογή μετά το έτοιμο σνακ που θα αγοράσει από το κυλικείο!

Πώς θα κάνετε το σνακ του παιδιού πιο υγιεινό αλλά και πιο νόστιμο;

Σάντουιτς
Οι περισσότεροι γονείς φτιάχνουν ένα σάντουιτς για το κολατσιό του παιδιού. Είναι μια υγιεινή επιλογή, αλλά πολλές φορές δεν περιλαμβάνει λαχανικά. Φτιάξτε ένα σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης με τυρί, κοτόπουλο ή τόνο. Καλό είναι να περιλαμβάνει και μαρούλι, καρότο ή αγγούρι.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Unique by Ermes