10 λόγοι που πρέπει να εντάξετε το ψάρι στη διατροφή σας

Η κατανάλωση λιπαρού ψαριού μια ή δυο φορές την εβδομάδα, μειώνει τον κίνδυνο καρδιακού θανάτου κατά 36% και τον κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία κατά 17%.

-Αν έχετε να κάνετε κάποια σημαντική επαγγελματική παρουσίαση ή να δώσετε εξετάσεις, τότε φάτε κάποιο λιπαρό ψάρι μια ημέρα πριν, τονίζει το επιστημονικό έντυπο PLOS One.

-Η έλλειψη των ω-3 λιπαρών οξέων μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της ντοπαμίνης στον οργανισμό -η ντοπαμίνη είναι ένας νευροδιαβιβαστής που συνδέεται άμεσα με την μνήμη.

-Σύμφωνα με μελέτη του σουηδικού Ινστιτούτου Καρολίνσκα, οι ερευνητές υποστηρίζουν πως οι γυναίκες που καταναλώνουν 210 mg ω-3 λιπαρών οξέων καθημερινά είχαν 52% λιγότερες πιθανότητες εκδήλωσης ρευματοειδούς αρθρίτιδας.

-Μια υγιεινή διατροφή πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα είναι άκρως σημαντική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης για την σωστή ανάπτυξη του εμβρυϊκού εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος.

Το περιοδικό Time υποστηρίζει πως τρώγοντας ψάρια μπορούμε να ζήσουμε περισσότερο.

-Οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες τους που προλαμβάνουν την αρθρίτιδα, ωφελούν και όσες πάσχετε από άσθμα.

-Το EPA Το εικοσιπεντανοϊκό οξύ –EPA- που περιέχουν τα ψάρια έχει πολλά οφέλη για το δέρμα σας –ένα από αυτά ρυθμίζει την παραγωγή λιπιδίων που το ενυδατώνουν το δέρμα.

-Η κατανάλωσή τους προστατεύει τα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες, που προκαλεί η υπεριώδης ηλιακή ακτινοβολία. Έτσι διατηρείται το κολλαγόνο σας και η γήρανση καθυστερεί.

Αν θέλετε να κάνετε παιδί, εντάξτε το στη διατροφή του συντρόφου σας. Μελέτη που έγινε στο Χάρβαρντ έδειξε πως το 25% όσων έτρωγαν πολλά ψάρια -κυρίως σολομό και τόνο- είχαν 34% αυξημένο αριθμό σπερματοζωαρίων, συγκριτικά με εκείνους που έτρωγαν ελάχιστα ή καθόλου.

Μια ματιά εδώ: Η διατροφή του ουράνιου τόξου