Πόσα βήματα πρέπει να κάνετε την ημέρα για να θωρακίσετε την υγεία σας – Χρήσιμες οδηγίες
Γυναίκα περπατά στην παραλία μαζί με τον σκύλο της
Credit: 123RF

Ο “μαγικός” αριθμός των 10.000 βημάτων βελτιστοποιεί την υγεία και τη μακροζωία. Ωστόσο, ξέρετε ότι ο στόχος των 10.000 βημάτων έχει τις ρίζες του περισσότερο στο μάρκετινγκ παρά στην επιστήμη; 

Συγκεκριμένα, ξεκίνησε το 1965 στο Τόκιο της Ιαπωνίας, όπου μια εταιρεία κυκλοφόρησε έναν αρχικό μετρητή βημάτων, που τον ονόμασε manpo-kei, ή μετρητή 10.000 βημάτων. Το μάρκετινγκ πρότεινε ότι αυτός ο αριθμός βημάτων θα μείωνε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. 

Σήμερα σύμφωνα με τους ειδικούς, τα οφέλη για την υγεία ξεκινούν πολύ πριν από 10.000 βήματα. Αλλά πόσα καθημερινά βήματα χρειάζεστε; 

Πόσα βήματα είναι αρκετά για την υγεία σας

2.500 βήματα, είναι αρκετά για να αρχίσετε να μειώνετε τον κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακή νόσο. Για κάθε επιπλέον 500 βήματα, μειώνετε αυτόν τον κίνδυνο κατά 7%.

Περίπου 4.000 βήματα συμβάλλουν στη μείωση του κινδύνου πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία. 

Σε 6.000 βήματα, μειώνετε ο κίνδυνος διαβήτη τύπου 2, ιδιαίτερα εάν είστε γυναίκα μεγαλύτερης ηλικίας. 

6.500 βήματα μειώνουν την αρτηριακή σας πίεση.

Τα 8.000 βήματα μειώνουν τον κίνδυνο παχυσαρκίας, υπνικής άπνοιας και κατάθλιψης. 

Με 9.800 βήματα, μειώνετε τον κίνδυνο εμφάνισης άνοιας κατά 50%. Τώρα έχετε φτάσει σε 10.000 βήματα. 

Τι προσφέρουν τα περισσότερα βήματα

Στα 10.500 βήματα, ο κίνδυνος θανάτου από καρδιαγγειακή νόσο μπορεί να είναι 77% χαμηλότερος από ό,τι ήταν στα 2.500. Με 11.000 βήματα, έχετε μειώσει τον κίνδυνο υπέρτασης, διαβήτη, κατάθλιψης, παχυσαρκίας και άπνοιας ύπνου κατά 25% έως 50% περισσότερο από ό,τι στους 6.000.

Και στα 11.500 βήματα, ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου μπορεί να είναι 67% χαμηλότερος από ό,τι ήταν στα 4.000. 

Εσείς, πόσα βήματα θα κάνετε σήμερα;

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα