Ωμέγα-3: Τα λιπαρά… που κάνουν καλό στην υγεία μας

Τα ωμέγα 3 λιπαρά παίζουν καθοριστικό ρόλο στη γενική υγεία και την καλή κατάσταση του οργανισμού μας. Είναι θρεπτικά συστατικά που λαμβάνουμε κυρίως από τα τρόφιμα ή τα συμπληρώματα και βοηθούν στην οικοδόμηση και τη διατήρηση ενός υγιούς σώματος. Είναι το κλειδί για τη δομή κάθε κυτταρικού τοιχώματος που έχουμε. Αποτελούν επίσης πηγή ενέργειας και βοηθούν στη διατήρηση της λειτουργίας της καρδιάς, των πνευμόνων, των αιμοφόρων αγγείων και του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Οφέλη από την κατανάλωση ωμέγα 3 λιπαρών

Αποτελούν ασπίδα σε καρδιαγγειακά νοσήματα

Η κατανάλωση των ωμέγα 3 λιπαρών σύμφωνα με τους επιστήμονες, μειώνουν τους δείκτες κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου και της πιθανότητας ανακοπής. Επίσης, μειώνουν την αρτηριακή πίεση, τα τριγλυκερίδια, ενώ φέρεται ότι έχουν αντιθρομβωτική δράση.

Έχουν αντικαρκινική δράση

Με βάση τελευταίες έρευνες η κατανάλωση των συγκεκριμένων λιπαρών σε συστηματική βάση, θωρακίζει τον οργανισμό απέναντι σε συγκεκριμένες μορφές καρκίνου, όπως του παχέος εντέρου, του προστάτη και του μαστού.

Βοηθάνε στην οστεοαρθρίτιδα και την ρευματοειδή αρθρίτιδα

Επιδρούν θετικά σε ασθένειες, όπως η νόσος του Crohn, η ελκώδης κολίτιδα, το άσθμα, η ψωρίαση και η κατάθλιψη.

Πηγές πρόσληψης των ωμέγα λιπαρών

Τροφές πλούσιες σε ωμέγα λιπαρά είναι τα καρύδια, ο λιναρόσπορος, οι σπόροι Chia, το κουνουπίδι, το μπρόκολο, οι αντσούγιες και τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, οι σαρδέλες, ο τόνος, το σκουμπρί.

Τροφές εμπλουτισμένες σε ωμέγα λιπαρά, όπως τα αυγά και το ψωμί.

Συμπληρώματα διατροφής, γνωστοποιημένα από τον Ε.Ο.Φ. Ιδανικά, καλό είναι να προσπαθεί κανείς να λαμβάνει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα από τα τρόφιμα και όχι από συμπληρώματα. Ωστόσο αν αυτό δεν είναι εφικτό, ο γιατρός σας, θα σας συστήσει το κατάλληλο συμπλήρωμα.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα