Καφές: Δεν ανοίγει το… μάτι σας χωρίς αυτόν; Έξι φυσικοί τρόποι να ξυπνάτε με ενέργεια
kafes-energeia
Credit: Unsplash.com

Ανήκετε σε εκείνες και εκείνους που δε μπορούν να ξυπνήσουν χωρίς καφέ; Που νιώθετε χωρίς ενέργεια μέχρι να βάλετε στο στόμα σας έστω και μία γουλιά από το αγαπημένο σας ρόφημα; Τότε, πρέπει να το ξανασκεφτείτε και να δώσετε εναλλακτικές ευκαιρίες στον εαυτό σας καθώς ο καφές μπορεί να προκαλέσει ενοχλήσεις στο στομάχι, νευρικότητα, αύξηση των καρδιακών παλμών αλλά και της αρτηριακής πίεσης.

Όπως τονίζει η Nancy Z. Farrell Allen, εγγεγραμμένη διαιτολόγος – διατροφολόγος και εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας “ο σύγχρονος τρόπος ζωής δημιουργεί άγχος και οι άνθρωποι μερικές φορές θέλουν να αισθάνονται γεμάτοι ενέργεια, αλλά όχι νευρικοί ή καταβεβλημένοι”. Αξίζει να σημειώσουμε πως υπάρχουν έξι τρόποι που μπορούν να σας βοηθήσουν να ξυπνάτε το πρωί γεμάτες/οι ενέργεια χωρίς να έχετε την ανάγκη ενός ή και παραπάνω φλιτζανιών καφέ.

Κάντε πέντε λεπτά γιόγκα

Η γιόγκα έχει την δυνατότητα να ανεβάζει σημαντικά τα επίπεδα της ενέργειας, καθώς «ξυπνούν» το σώμα βελτιώνοντας την κυκλοφορία και ενεργοποιώντας τον εγκέφαλο. Όλες οι κινήσεις που ανεβάζουν τα χέρια πάνω από το κεφάλι, τεντώνουν το πίσω μέρος των ποδιών ή ανεβάζουν τους καρδιακούς ρυθμούς βοηθούν στην αύξηση της ενέργειας.

Περπατήστε στη φύση

Όταν ξυπνάτε το σώμα και το μυαλό μέσω της άσκησης παίρνετε πολύ πιο φυσική και διατηρήσιμη ενέργεια από ό,τι μέσω του καφέ. Εάν το κάνετε σε εξωτερικό χώρο, τα οφέλη διπλασιάζονται. Βγείτε για μία πρωινή βόλτα.

Ακούστε ευχάριστη μουσική

Η μουσική σε υψηλό τέμπο, που αντιστοιχεί σε περίπου 170 καρδιακούς παλμούς το λεπτό, μπορεί να ανεβάσει τη διάθεσή σας πριν από την άσκηση, να βελτιώσει τις επιδόσεις και να μειώσει την αίσθηση της κούρασης. Πόσο γρήγορη πρέπει να είναι η μουσική; Ενδεικτικά, το «Lose Yourself» του Eminem είναι στους 171 παλμούς ανά λεπτό, το «Empire State of Mind» του Jay Z στους 173, το «Naughty Girl» της Beyonce στους 199 και το «Untouchable» της Taylor Swift στους 200.

Ενυδατωθείτε

Μετά από τον βραδινό ύπνο, το σώμα χρειάζεται ενυδάτωση, η οποία είναι σημαντική για τις λειτουργίες τόσο του σώματος όσο και του εγκεφάλου. Όταν όργανα όπως τα νεφρά αναγκάζονται να λειτουργήσουν σε ένα ανεπαρκώς ενυδατωμένο περιβάλλον, καταναλώνουν περισσότερη ενέργεια. Πιείτε ένα μεγάλο ποτήρι νερό ή ένα φλυτζάνι με χλιαρό νερό με μερικές σταγόνες λεμόνι.

Δοκιμάστε την αρωματοθεραπεία

Η αρωματοθεραπεία με αιθέρια έλαια –  η χρήση αρωματικών φυτικών εκχυλισμάτων και αιθέριων ελαίων για θεραπευτική εισπνοή, μασάζ ή λουτρά – λειτουργεί για κάποιους ή μπορείτε απλά να αλλάξετε το αφρόλουτρό σας διαλέγοντας αρώματα και συστατικά που τονώνουν την ενέργεια, όπως το κίτρο.

Προτιμήστε σνακ πρωτεΐνης

Ένα πρωινό με πρωτεΐνη, υγιεινά λιπαρά και φυτικές ίνες απελευθερώνει ζάχαρη στο αίμα με πιο αργούς ρυθμούς, κάνοντας την ενέργειά σας να κρατήσει περισσότερο. Αυγά, γιαούρτι, τυρί χαμηλών λιπαρών, αβοκάντο, ψωμί ολικής άλεσης και ξηροί καρποί είναι μερικά συστατικά για ένα πρωινό που θα κρατήσει τα επίπεδα της ενέργειάς σας υψηλά. Ή αν είστε λάτρης της μεσογειακής διατροφής ένα μπολ με ντομάτες, ελιές, αγγούρι και φέτα είναι ό,τι πρέπει για να ξεκινήσετε τη μέρα σας γεμάτοι ενέργεια.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα