Νέο χαστούκι για Harry και Meghan – Ακόμη και η “Πέππα: Το γουρουνάκι” πιο δημοφιλής στο Netflix
Ο Harry και η Meghan στην επίσημη αφίσα από το ντοκιμαντέρ τους στο Netflix

Δεν είναι καλά τα νέα για τον πρίγκιπα Harry και τη Meghan Markle. Το ζευγάρι παρουσίασε το ντοκιμαντέρ του στο Netflix πριν από έναν χρόνο. Ωστόσο, δεν μπορεί να κάνει λόγο για τρομερή επιτυχία. Μάλλον το αντίθετο, καθώς το “Harry & Meghan” ντοκιμαντέρ αξίας 88 εκατομμυρίων λιρών, ήταν λιγότερο δημοφιλές ακόμη και από την “Πέππα: Το γουρουνάκι”.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Netflix, η σειρά ντοκιμαντέρ σχετικά με τη σχέση του ζευγαριού, είχε συνολικά 62 εκατ. ώρες θέασης στο Netflix το α’ εξάμηνο του 2023. Οι δύο πρώτες σεζόν του καρτούν συγκέντρωσαν περισσότερες από 140 εκατομμύρια ώρες συνολικά.

Συγκεκριμένα, 60 εκατομμύρια ώρες παρακολούθησης ισοδυναμούν με ένα εκατομμύριο ανθρώπους, που παρακολουθούν μία φορά ένα ωριαίο επεισόδιο.

Η πλατφόρμα streaming δημοσίευσε τα στοιχεία μετά την κριτική ότι δεν είναι διαφανής σχετικά με την απόδοση του περιεχομένου.

Η πρώτη σεζόν του πολιτικού θρίλερ The Night Agent ήταν η σειρά με τις περισσότερες προβολές το α’ εξάμηνο του έτους.

Το The Night Agent,έκανε πρεμιέρα στην πλατφόρμα στις 23 Μαρτίου. Και είχε 812 εκατ. ώρες προβολής σε περίπου τρεις μήνες.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα