Johnny Depp: Αυτό είναι το νέο επαγγελματικό βήμα και δεν έχει σχέση με τον κινηματογράφο – Οι τρεις αγάπες της ζωής του
O Johnny Depp παρευρέθηκε στην πρώτη προβολή της ταινίας "Jeanne du Barry" στην Τελετή Έναρξης του 76ου Ετήσιου Φεστιβάλ των Κανών στο Palais des Festivals στις16.5.2023.
O Johnny Depp παρευρέθηκε στην πρώτη προβολή της ταινίας "Jeanne du Barry" στην Τελετή Έναρξης του 76ου Ετήσιου Φεστιβάλ των Κανών στο Palais des Festivals στις16.5.2023. Photo by Vittorio Zunino Celotto/Getty Images

Έντονες είναι οι φήμες ότι ο Johnny Depp στρέφει το ενδιαφέρον του σε νέους επιχειρηματικούς ορίζοντες, αφού η κινηματογραφική του καριέρα έχει δεχθεί πλήγμα, μετά τον δικαστικό πόλεμο με την πρώην σύζυγό του, Amber Heard.

Σύμφωνα με αρθρογράφο της Daily Mail, o Depp πρόκειται να ξεκινήσει τη δική του μάρκα ρούμι από την Καραϊβική και όλοι είμαστε σίγουροι ότι αυτό είναι μια δραστηριότητα που θα του αποφέρει μια περιουσία.

Ο 60χρονος Depp, ιδιοκτήτης νησιού στην Καραϊβική, λέγεται ότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης ενός μαύρου ρούμι. Είναι, σύμφωνα με τις πληροφορίες της αρθρογράφου, ιδιοκτήτης της εταιρείας, την οποία ίδρυσε με έναν φίλο 30 ετών. Και η μάρκα θα είναι “αυθεντική και προσωπική” για τον σταρ, στη γεύση και την εμφάνιση.

Ο σχεδιασμός της ετικέτας δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, αλλά πιστεύεται ότι θα έχει προσωπικές πινελιές, συμπεριλαμβανομένων έργων Τέχνης που βασίζονται στα τατουάζ του. Συγκεκριμένα, τρεις καρδιές που υπάρχουν στο χέρι του αντιπροσωπεύουν τις αγάπες της ζωής του: Την πρώην σύντροφό του Vanessa Paradis και τα παιδιά τους Jack και Lily-Rose. Επίσης, έχει ένα κρανίο και σταυρωτά οστά, αναφορά στον αγαπημένο ρόλο του: Captain Jack Sparrow.

Η ημερομηνία κυκλοφορίας δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, αλλά ένα ρούμι με την υπογραφή Depp αντιλαμβανόμαστε ότι θα πουλούσε τάχιστα, αφού οι θαυμαστές του θα έσπευδαν αν το προμηθευτούν. Σίγουρα, ο Depp χρειάζεται επειγόντως μια οικονομική επιτυχία, αφού δήλωσε στο δικαστήριο το 2020 ότι έχασε την περιουσία του ύψους 650 εκατ. δολ. λόγω υποτιθέμενης οικονομικής κακοδιαχείρισης και άγριων δαπανών. Σε συνέντευξή του είχε πει ότι είχε προσβληθεί από τους ισχυρισμούς ότι ξόδευε 30.000 δολάρια τον μήνα σε κρασί, καθώς “ήταν πολύ περισσότερα”.

Πιο πρόσφατα, έχει προκαλέσει αντιδράσεις λόγω των δεσμών του με το καθεστώς της Σαουδικής Αραβίας, το οποίο φέρεται να βοήθησε στη χρηματοδότηση δύο ταινιών του.

Τώρα έχει την ευκαιρία να αλλάξει την τύχη του. Ο συνάδελφός του George Clooney άνοιξε τον δρόμο με την τεκίλα Casamigos, η οποία έγινε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα τεκίλας super-premium στις ΗΠΑ και αγοράστηκε από την Diageo για 1 δισ. δολάρια το 2017.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα