Search
Close this search box.
Η Meghan Markle αντιγράφει τον βασιλιά Κάρολο – “Δεν έχει καμία αυθεντικότητα”
O Δούκας και η Δούκισα του Σάσεξ φτάνοντας στο Royal Salute Polo Challenge στη Φλόριντα, την Παρασκευή 12 Απριλίου 2024.
O Δούκας και η Δούκισα του Σάσεξ φτάνοντας στο Royal Salute Polo Challenge στη Φλόριντα, την Παρασκευή 12 Απριλίου 2024. Photo by Yaroslav Sabitov/PA Images via Getty Images

Το πρώτο προϊόν που λάνσαρε η Meghan Markle από το νέο επιχειρηματικό εγχείρημά της American Riviera Orchard έτυχε χλιαρής υποδοχής. Η δούκισσα του Σάσεξ έστειλε σε 50 φίλες influencers ένα βάζο μαρμελάδα

Ειδικοί σε θέματα brand χαρακτήρισαν το λανσάρισμα “περίεργη στρατηγική” που στερείται “αυθεντικότητας” και τόνισαν ότι η Meghan πρέπει να “επεκτείνει την εμβέλειά της”.

Η υπεύθυνη εκστρατείας γονέων Kelly McKee Zajfen, η Αργεντίνα σοσιαλιτέ Delfina Balquier και η στιλίστρια Tracy Robbins είναι οι τρεις που έχουν δημοσιεύσει μέχρι στιγμής μια φωτογραφία του προϊόντος στο Instagram.

Αλλά ο γκουρού των δημοσίων σχέσεων Mark Borkowski κατακεραυνώνει τη Meghan λέγοντας: “Πρόκειται είτε για ύβρι είτε για πολύ περίεργη στρατηγική. Τι έχει μέσα; Τι γεύση έχει; Δεν υπάρχει καμία ιστορία, τίποτα στο πίσω μέρος, μόνο μια ετικέτα – και ακόμη και αυτή μοιάζει να ξεφλουδίζει.

Η Meghan θα μπορούσε να έχει εμπνευστεί από τον πεθερό της βασιλιά Κάρολο Γ’, ο οποίος άρχισε να πωλεί προϊόντα όπως μαρμελάδα από το κτήμα του Δουκάτου της Κορνουάλης τη δεκαετία του 1990.

Ο πρίγκιπας William ανέλαβε το κτήμα του Δουκάτου μετά τον θάνατο της βασίλισσας Ελισάβετ το 2022, με τη βιολογική μαρμελάδα φράουλα Duchy να πωλείται στα καταστήματα Waitrose αντί 2,80 λίρες ανά βάζο.

Και ο κ. Borkowski δήλωσε στους Times: “Είναι ένα ξεκάθαρο καραόκε αυτού που ο πεθερός της κάνει εδώ και δύο δεκαετίες με μεγάλη επιτυχία – αλλά με πολύ λιγότερη αυθεντικότητα. Πιστεύουμε πραγματικά ότι η Meghan ανακατεύει η ίδια το ταψί με τη μαρμελάδα;”

Και ο ειδικός σε θέματα brand Ronn Torossian, ιδρυτής της 5W Public Relations, δήλωσε στην Daily Mirror: “Έχει τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών με αυτή την προσέγγιση στην αρχική εισαγωγή του προϊόντος, ωστόσο θα πρέπει να επεκτείνει την προβολή της μέχρι την επίσημη κυκλοφορία της μαρμελάδας στους καταναλωτές.

Και πρόσθεσε: “Παραδοσιακά, η Meghan έχει χρησιμοποιήσει μια μυστική προσέγγιση στις ανακοινώσεις πρότζεκτ, γνωρίζοντας ότι βρίσκεται συνεχώς υπό το άγρυπνο μάτι των θαυμαστών και των κριτικών. ‘Αλλά υπάρχει διαφορά μεταξύ της σύλληψης της προσοχής και της δημιουργίας πωλήσεων. Θα πρέπει να βρει μια προσέγγιση μάρκετινγκ που να εστιάζει στην αξία της αγοράς αυτών των προσφορών”.

Η μαρμελάδα της Meghan είχε το λογότυπο του οπωρώνα της American Riviera και από κάτω το “Montecito” , την περιοχή όπου κατοικούν οι διάσημοι στην Καλιφόρνια όπου ζει με τον Harry σε μια έπαυλη 12 εκατομμυρίων λιρών.

Credit: americanriviera.com

Στο μεταξύ, ένας ειδικός σε συλλεκτικά αντικείμενα δήλωσε ότι η αξία των βάζων μαρμελάδας της Meghan πιθανότατα θα αυξηθεί τις επόμενες εβδομάδες, αλλά στη συνέχεια θα μειωθεί απότομα μακροπρόθεσμα. Ο Daniel Wade, από το Paul Fraser Collectibles στο Μπρίστολ, δήλωσε στην Express.co.uk: “Θα περίμενα να δω τις αξίες για τις περιορισμένης έκδοσης μαρμελάδες κ.λπ. της Meghan να αυξάνονται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, καθώς ο ενθουσιασμός γύρω από τη νέα της σειρά βρίσκεται στο αποκορύφωμά του.

Ωστόσο, κατά τους επόμενους μήνες και χρόνια, αναμένω ότι οι τιμές θα μειωθούν σημαντικά. Αυτό συμβαίνει επειδή όλοι έχουν την ίδια ιδέα: “Θα τα κρατήσουμε αυτά, θα τα διατηρήσουμε σε εξαιρετική κατάσταση και θα τα πουλήσουμε σε 20 χρόνια”. Έτσι, δεν πρόκειται να είναι ιδιαίτερα σπάνια”.

Υποστήριξε ότι τα συλλεκτικά αντικείμενα που αφορούν στη βασίλισσα Ελισάβετ, τον πρίγκιπα William, την πριγκίπισσα της Ουαλίας και τον Κάρολο είναι “όλα μπροστά της”, προσθέτοντας: “Αν ψάχνετε για μια βασιλική επένδυση, πολύ καλύτερα να πάτε με την αείμνηστη βασίλισσα’.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα