Διατροφή

Αυτή τη δίαιτα κάνουν οι σταρ πριν περπατήσουν στο κόκκινο χαλί

Μικρά τρικ για ειδικές στιγμές. 

Μαρία Λαϊνά

MET GALA 2016, homepage imageΤο κόκκινο χαλί του MET Gala ξεκινάει από στιγμή σε στιγμή και εκεί θα δούμες όλες τις γνωστές ηθοποιούς, μοντέλα και τραγουδίστριες να φωτογραφίζονται με εντυπωσιακές δημιουργίες και σε άψογη φόρμα. Όπως έχουν αποκαλύψει πολλοί celebrities πολλές φορές, πριν κάποιο show ή βραβεία ακολουθούν ειδική διατροφή για να στεγνώσουν τελείως και να δείχνουν πιο αδύνατες από ποτέ. Σύμφωνα με διακεκριμένους διατροφολόγους του Hollywood, αυτά είναι τα μυστικά τους για να περπατήσουν στο κόκκινο χαλί γεμάτες αυτοπεποίηθηση.Ακολουθήστε τους συμβουλές τους και ετοιμαστείτε κι εσείς για τη μεγάλη σας ημέρα.

Βέβαια είναι καλό να διευκρινίσουμε ότι οι ειδικοί τονίζουν ότι οι πελάτες τους δουλεύουν μαζί τους για πολύ μεγάλο διάστημα έτσι ώστε να έχουν γενικότερα καλή φυσική κατάσταση και καλή υγεία.

Για κάποιες γρήγορες όμως λύσεις αυτά είναι τα μυστικά. Ο celebrity διαιτολόγος  Ashley Koff, που ανάμεσα στις πελάτισσες τους συγκαταλέγει την Molly Sims και την Emily Deschanel, λέει, “Be realistic. Δεν θα δείχνεις ότι έχασες 10 κιλά σε δύο ημέρες αλλά με περισσότερες ώρες ύπνου και καλύτερη ενυδάτωση (πιο πολλά ποτήρια νερό) μπορείς να δείχνεις πολύ ωραιότερη και οι σακούλες και οι λεπτές γραμμές κάτω από τα μάτια να δείχνουν πολύ καλύτερες.

Για τις πελάτισσες του ο  Koff προτείνει νερό καρύδας για καλύτερη ενυδάτωση ή ακόμα και δίαιτα που βασίζεται μόνο στα υγρά δυο-τρεις ημέρες πριν και μετά τα ταξίδια, τα οποία επιτρέπουν στο σώμα να ηρεμήσει και να ξεπρηστεί. Είναι καλό επίσης να αποφύγετε φαγητό με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο που προκαλούν κατακράτηση (όπως οι κονσέρβες)

Ο Scott Keppel, που είναι γνωστός fitness coach και με ειδίκευση σε κορίτσια που διαγωνίζονται σε καλλιστεία και φωτογραφίζονται για καμπάνιες -όπως ο Gucci και η Nike- και ετοιμάζει όλα τα μοντέλα μία και δύο εβδομάδες πριν τη μεγάλη ημέρα, ξεκαθαρίζει:

1. Κόψτε τα λαχανικά που προκαλούν αέρα όπως το μπρόκολο και το κουνουπίδι, για να αποφύγετε το πρήξιμο.

2. Φτύστε την τσίχλα. Λέγεται ότι με τη τσίχλα το σώμα “πιστεύει” ότι τρώει και παράγει τα ίδια χημικά που παράγει για να διασπάσει το φαγητό. Όμως με την απουσία φαγητού το οξύ χτίζεται και σταδιακά δημιουργεί πρόβλημα με τη πέψη.

3. Μειώστε κατά πολύ τους υδατάνθρακες αφού ένα γραμμάριο από υδατάνθρακα μπορεί να κρατήσει 4-5 γραμμάρια νερού.

4. Συμπεριλάβετε φαγητά με διουρητικές ιδιότητες τα οποία θα βοηθήσουν το σώμα να αποβάλλει το επιπλέον νερό (όπως σπαράγγια και πατζάρια.

5. Οι άνθρωποι που δυσκολέυονται να χωνέψουν το κόκκινο κρέας και το κοτόπουλο καλό είναι να τα αποφύγουν εκείνες τις ημέρες και να το αντικαταστήσουν με λευκό ψάρι που είναι πιο εύκολο στη χώνεψη.

6. Μειώστε τα protein shakes τα οποία μπορεί να προκαλέσουν πρήξιμο.

Διαβάστε επίσης:

Θέλετε να μυρίζετε «καλοκαίρι»; Το νέο αγαπημένο άρωμα της Δέσποινας Καμπούρη είναι αυτό που ψάχνετε

 

 

Μαρία Λαϊνά