Αν ανήκετε και εσείς σε αυτή την κατηγορία των fashionistas που λατρεύουν τα παπούτσια και δεν μπορούν να σταματήσουν να τα αγοράζουν, τότε έχουμε μερικά καλά νέα για εσάς.
Η Η&Μ πρόσφατα ανακοίνωσε πως σκοπεύει να κάνει διάφορα «ανοίγματα» στην αγορά καθώς τόσο τα ομώνυμα ρούχα, όσο και αυτά των θυγατρικών brands, Cos, & Other Stories, Monki, Weekday και Cheap Monday γνωρίζουν τεράστια εμπορική επιτυχία, αποφέροντας κέρδη εκατομμυρίων στα ταμεία της σουηδικής εταιρείας.
Πρόκειται λοιπόν να αρχίσει να λειτουργεί το e-shopping σε νέες αγορές -δεν ξέρουμε ακόμα αν θα είναι μια από αυτές και η ελληνική- αλλά σκοπεύει μεταξύ άλλων να εμπλουτίσει τη συλλογή της για το ερχόμενο φθινόπωρο, με πολλά σχέδια παπουτσιών. Όπως θα έχετε παρατηρήσει, τα παπούτσια δεν είναι το δυνατό σημείο της Η&Μ και έτσι λαμβάνοντας υπόψιν τον ανταγωνισμό, ο Karl-Johan Persson, CEO της εταιρείας, ανακοίνωσε πως θα είναι η πρώτη φορά που θα κυκλοφορήσουν πλήρως «ενημερωμένες» συλλογές, που θα περιλαμβάνουν πολλά σχέδια παπουτσιών για τη γυναίκα, τον άνδρα αλλά και το παιδί.
Μένει να δούμε αν η ποικιλία που υπόσχονται θα μας ικανοποιήσει.
Διαβάστε ακόμα:
O Tommy Hilfiger γιορτάζει την ανδρική συλλογή London Collections
Δείτε τη νέα συλλογή της εταιρείας V Society
Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad