Μαλλιά

Θέλετε πιο γερά και εντυπωσιακά μαλλιά; Ορίστε πώς θα το πετύχετε

Όλα τα tips για όμορφα, υγιή μαλλιά από τις ρίζες ως τις άκρες

Χρύσα Δαρσακλή

Χρύσα Δαρσακλή

PixelFormula

Είναι γεγονός πως τα μαλλιά, εκτός από τον βασικό αισθητικό τους ρόλο, έχουν σημαντική επίδραση και στη γενικότερη εικόνα του οργανισμού μας, αφού είναι από τα πρώτα «μέλη» του που μαρτυρούν την καλή ή κακή κατάστασή του. Σε περίπτωση που η κατάσταση των μαλλιών σας δε σας ικανοποιεί ιδιαίτερα, μάθετε πώς θα τα μετατρέψετε στο δυνατό σας σημείο, σε λίγα μόνο βήματα.

Οι εχθροί των μαλλιών: Το κάπνισμα, η απότομη μείωση του σωματικού βάρους, η κακή διατροφή και το στρες θεωρούνται οι  κυριότερες αιτίες των μαλλιών που είναι θαμπά, ξηρά και αφυδατωμένα, με τάσεις πιτυρίδας και τριχόπτωσης.

Οι σύμμαχοι των μαλλιών: Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή, η επαρκής ενυδάτωση και η επιμελής και συχνή περιποίηση είναι τα όπλα σας στη μάχη για τέλεια και υγιή μαλλιά.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Όπως έχουμε ξαναπεί, η υγεία και η ομορφιά πηγάζουν από μέσα μας. Επομένως, όπως ακριβώς και στην αποτοξίνωση του σώματος, ο Νο1 σύμμαχός σας για υγιή και δυνατά μαλλιά δεν είναι άλλος από τη σωστή διατροφή και ενυδάτωση.

Απαραίτητα συστατικά:

Ω-3 λιπαρά: λιπαρά ψάρια (σολωμός, σαρδέλες) αλλά και αβοκάντο, καρύδια και κολοκυθόσπορους

Πρωτεΐνη: κοτόπουλο, γαλοπούλα, αυγά, ψάρια και γαλακτοκομικά

Σίδηρος: προϊόντα ζωικής προέλευσης (κόκκινο κρέας) αλλά και σε φακές ή φυλλώδη πράσινα λαχανικά

Βιταμίνη Ε: ξηροί καρποί (κυρίως φυστίκια)

Ψευδάργυρος: μοσχάρι, αυγά, στρείδια

Bιταμίνη Α: Καρότα, κολοκύθες, γλυκοπατάτες

Bιοτίνη: συκώτι, κρόκος αυγών, μαγιά και προϊόντα ολικής άλεσης

Βιταμίνη C: Εσπεριδοειδή (πορτοκάλια, φράουλες, ακτινίδια), μπρόκολο, γλυκοπατάτες

ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΛΟΥΣΙΜΟ

Ακούγεται παράξενο, αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών δε λούζεται με τον σωστό τρόπο. Τα βήματα που ακολουθούν είναι απαραίτητα εάν επιθυμείτε μαλλιά με ζωντάνια, ανάλαφρα και απαλλαγμένα από υπολείμματα προϊόντων.

Πριν: Φροντίστε να αφιερώνετε 2-3 λεπτά εφαρμόζοντας απαλές κινήσεις μασάζ σε όλο το κεφάλι. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνετε τη ροή κυκλοφορίας του αίματος και «ζωντανεύετε» το τριχωτό της κεφαλής. Το ίδιο συμβαίνει και κατά τη διάρκεια του βουρτσίσματος.

Κατά τη διάρκεια: Ένα σπουδαίο μυστικό είναι να δίνετε προσοχή στην ποσότητα. Δεν είναι ανάγκη να φορτώνετε τα μαλλιά σας με τεράστιες ποσότητες σαμπουάν, conditioner και μάσκας, καθώς έτσι τα μαλλιά βαραίνουν, και συχνά μένουν με υπολείμματα προϊόντων ακόμα και μετά το ξέβγαλμα.

Στο τέλος: Καλό είναι πάντα να ολοκληρώνετε το λούσιμο με όσο πιο κρύο νερό αντέχετε, προκειμένου να κλείσουν τα λέπια της τρίχας και να έχετε πιο στιλπνό αποτέλεσμα.

TIPS & TRICKS

Κατά γενική ομολογία, η καλύτερη θεραπεία θρέψης και ενυδάτωσης βρίσκεται στο ντουλάπι της κουζίνας σας, και δεν είναι άλλη από το αγνό ελαιόλαδο. Χρησιμοποιήστε το σα μάσκα, απλώνοντας σε νωπά μαλλιά τα οποία θα τυλίξετε με μια μεμβράνη, αφήνοντάς το αρκετή ώρα ώστε να κάνει δράση.

Εάν επιθυμείτε μαλλιά με υγιή όψη και χωρίς ψαλίδα, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το styling αμέσως μετά το λούσιμο είναι σχεδόν απαγορευτικό, καθώς τα βρεγμένα μαλλιά δεν είναι καθόλου ελαστικά και τείνουν να σπάνε πολύ εύκολα. Περιμένετε ώσπου τα μαλλιά να έχουν στεγνώσει κατά 80% πριν προβείτε σε βούρτσισμα ή σε οποιαδήποτε τεχνική styling.

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

Χρύσα Δαρσακλή