#dimitrisgoes: Ο lifestyle blogger Δημήτρης Τσακούμης προβλέπει τα trends του 2016

Ζητήσαμε από το Δημήτρη Τσακούμη, τον άνθρωπο πίσω από το www.dimitrisgoes.com, ένα από τα καλύτερα lifestyle blog εκεί έξω -που απαρτίζεται από ισόποσες δόσεις μόδας, τέχνης, στιλ, ομορφιάς, ταξιδιού, φαγητού και ημερολογιακού χαρακτήρα αναρτήσεις-  να μας κάνει το επίσημο trend forecasting της χρονιάς και να φτιάξει μια λίστα με δέκα μέρη, πρόσωπα, αντικείμενα, brands, τάσεις που πιστεύει ότι θα είναι trends το 2016. Φυσικά δεν αρνήθηκε και μοιραζόμαστε τη λίστα του μαζί σας:

  • To Σύνταγμα, από τα όρια της Πλάκας (New Hotel, Nolan, hipster wine bars, προσιτά σουσάδικα & έθνικ τρύπες) μέχρι τη μεγαλοαστική Βουκουρεστίου με το Zonar’s και τα Prada.
  • Το casual τύπου L.A. κι όχι τύπου Γλυφάδα (βλ. www.theprojectgarments.com).
  • Η Έφη Γούση (σκηνοθέτης, ηθοποιός, φωτογράφος).
  • Τα αρώματα που δεν πουλιούνται στα duty free.
  • Τα delicatessen και πανάκριβα σάντουιτς με made in Greece (Προϊόντα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσες) πρώτες ύλες (βλ. τυροκομείο Κωσταρέλου).
  • Η τεκνοθεσία. Και να μην είναι τάση πρέπει να γίνει με τόσα παιδιά που έχουν ανάγκη από οικογένεια.
  • H ταϋλανδέζικη κουζίνα και τα εξωτικά καυτερά cocktails (το Αιγαίο Πουκέτ).
  • Το Game of Thrones (6ος κύκλος).
  • Τα escape rooms.
  • Η Κίμωλος.
tsakoumis2 Και επειδή όταν συναντάς έναν άνθρωπο που έχει καταφέρει να κάνει επάγγελμα την αισθητική δεν μπορείς να περιοριστείς μόνο σε μία λίστα, βρήκαμε την ευκαιρία να ρωτήσουμε τον Δημήτρη ακόμα μερικά πράγματα που μας ήρθαν στο μυαλό καθώς περιηγούμασταν στο site του. Τι λείπει από τα media στην Ελλάδα; Το urban γούστο, η όρεξη και ο αυθορμητισμός που έχουν τα νιάτα, τα δημιουργικά λεφτά και η πολυτέλεια να είσαι σνομπ. Ως aficionado του καλού γούστου θέλουμε να μας πεις το απαράβατο μότο του #dimitrisgoes. Η Αθήνα είναι κάτι ανάμεσα στο Brooklyn της Νέας Υόρκης και το Ρίο της Βραζιλίας –το ίδιο casual και σέξι. Ντύσου ανάλογα, λοιπόν, γιατί το «λόρδος» και το «fashionista» μοιάζουν αποκριάτικα μέσα σε αυτό το context . Περίγραψε μας ένα ευοίωνο σενάριο για το μέλλον για την Αθήνα. Να γίνει ζηλευτός παγκόσμιος προορισμός, η Μύκονος των πέντε εκατομμυρίων ανθρώπων με ένα touch από σύγχρονη κουλτούρα και τέχνη. Μια οικονομία που θα κινείται απενοχοποιημένα γύρω από τον τουρισμό, χωρίς ντροπές που είμαστε οι καλύτεροι boutique ξενοδόχοι, καφετζήδες, σεφ, mixologists, designers, καλλιτέχνες, γκαρσόνια, γκαλερίστες, αντικέρ, ξαπλωστράδες, dj του κόσμου ολόκληρου. Τι σου αρέσει πραγματικά στην πόλη που ζεις; Που είναι μια χαοτική μητρόπολη όπως μόνο η Νέα Υόρκη και κάποιες ασιατικές πρωτεύουσες. Το «χαριτωμένη ζωγραφιά» θα μου κρατούσε το πολύ καμιά βδομάδα. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν έναν άνθρωπο κοσμοπολίτη; Να είναι δεκτικός, να ρουφάει σαν σφουγγάρι, να νιώθει άνετα με τον εαυτό του και να κάνει και τους άλλους να νιώθουν άνετα με τον δικό τους, να μην του περνάει από το μυαλό ότι οι Έλληνες (ή κάποιος άλλος τέλος πάντων) μπορεί και να είναι ένας λαός ευλογημένος από τον Θεό. Να έχει ταξιδέψει, να έχει χαθεί εκεί που έχει ταξιδέψει, να έχει προλάβει να φοβηθεί για τη ζωή του σε μια ξένη πόλη πριν διαπιστώσει ότι δεν διατρέχει κανένα απολύτως κίνδυνο, να έχει κάνει σεξ με πάνω από 6-7 διαφορετικές εθνικότητες, να έχει ξοδέψει έστω και μια μέρα στο εξωτερικό χωρίς αξιοθέατα, μόνο με χαζολόγημα και σούπερ μάρκετ. Τι δεν αντέχεις στους Έλληνες bloggers; Βρίσκω αφελή γενίκευση και εξόφθαλμο λάθος να τσουβαλιάζονται ανόμοιοι επαγγελματίες (και μη) κάτω από τον ίδιο γενικό τίτλο. Αναφέρεσαι φαντάζομαι σε γραφικές και φτηνιάρικες απομιμήσεις της Chiara Ferragni.με ανύπαρκτο impact αλλά δυσανάλογο εγώ. Δεν πρέπει να παραβλέπουμε, όμως, για χάρη πάντα του ανάλαφρου τρολαρίσματος και τους (food, design, fashion, opinion) bloggers που είναι πιο μορφωμένοι, εκπαιδευμένοι και συνεπείς επαγγελματίες κιαπό αυτούς που δουλεύουν στα επίσημα μέσα. Τα ‘χω ζήσει από κοντά και τα δύο και ξέρω τι λέω. Τον Δημήτρη μπορείτε να τον βρείτε στο Facebook του #dimitrisgoes, στο instagram και στο site του.]]>

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα