Search
Close this search box.
Τι λέει για εσάς η αγαπημένη σας γραμματοσειρά – Άσχημα τα νέα για τους οπαδούς της Comic Sans
Credit: 123rf

Από την κλασική Calibri μέχρι την εκκεντρική Wingdings, οι χρήστες υπολογιστών έχουν στη διάθεσή τους περισσότερες από 500.000 γραμματοσειρές για να επιλέξουν.

Τώρα, μια νέα μελέτη αποκαλύπτει τι λέει η επιλογή γραμματοσειράς για εσάς. Οι ειδικοί της Adobe ρώτησαν περισσότερους από 1.000 συμμετέχοντες για τις απόψεις τους σχετικά με 13 από τις πιο δημοφιλείς γραμματοσειρές, όπως Times New Roman, Arial, Comic Sans και Verdana.

Τα αποτελέσματα θα καθησυχάσουν τους λάτρεις των Times New Roman, Calibri και Arial.

Αν όμως προτιμάτε τη Comic Sans ή την Papyrus, ίσως ήρθε η ώρα να εξετάσετε την αλλαγή σε μια άλλη γραμματοσειρά. «Οι γραμματοσειρές serif, όπως οι Times New Roman ή Georgia, χαρακτηρίζονται συνήθως από κομψότητα και συνδέονται με επισημότητα και επαγγελματισμό», εξήγησε η Adobe.

Credit: 123RF

«Αντίθετα, οι sans serif γραμματοσειρές, όπως οι Arial ή Calibri, θεωρούνται πιο ανεπίσημες και προσιτές, με καθαρή και μοντέρνα αισθητική».

Στην έρευνα, η Adobe ρώτησε 1.013 Αμερικανούς για τις απόψεις τους σχετικά με 13 γραμματοσειρές.

Αυτές ήταν οι: Helvetica, Times New Roman, Calibri, Arial, Comic Sans, Roboto, Courier New, Verdana, Impact, Lobster, Georgia, Wingdings και Papyrus.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η Times New Roman, μια γραμματοσειρά που σχεδιάστηκε πρώτη φορά το 1931, παραμένει η πιο δημοφιλής, επιλεγμένη από το 27% των συμμετεχόντων.

Ακολούθησαν η Calibri με 16%, η Helvetica και η Arial με 12% έκαστη, και η Georgia με 8%.

«Οι άντρες είχαν 45% περισσότερες πιθανότητες από τις γυναίκες να δηλώσουν ότι η αγαπημένη τους γραμματοσειρά ήταν η Times New Roman», εξήγησε η Adobe.

Αντίθετα, η Wingdings κρίθηκε ως η πιο «απαίσια» γραμματοσειρά από το 55% των συμμετεχόντων.

Άλλες γραμματοσειρές που θεωρήθηκαν «απαράδεκτες» ήταν η Comic Sans (17%), η Papyrus (11%), η Lobster (8%) και η Impact (3%).

Η Adobe πρόσθεσε: «Το 45% πιστεύει ότι η Wingdings πρέπει να αποσυρθεί οριστικά, ενώ η Comic Sans ακολουθεί με 15%».

Αν στέλνετε πολλά email, η έρευνα προτείνει ότι ίσως να θέλετε να αλλάξετε σε Times New Roman.

Το 64% των συμμετεχόντων είπε ότι αυτή η γραμματοσειρά συνδέεται με μια αξιόπιστη και σοβαρή επιχείρηση, πολύ πιο μπροστά από την Arial (15%), την Calibri (8%), την Verdana (3%) και την Roboto (3%).

Credit: 123rf

«Οι γραμματοσειρές Impact, Lobster και Wingdings θεωρήθηκαν οι λιγότερο αξιόπιστες, με λιγότερο από 0,5% των ανθρώπων να τις κρίνουν κατάλληλες για επαγγελματική χρήση», ανέφερε η Adobe.

Η Times New Roman κυριαρχεί επίσης στην αναγνωσιμότητα, μπροστά από τις Arial, Calibri, Roboto και Verdana.

Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι ορισμένες γραμματοσειρές έχουν διαφορετική απήχηση σε διαφορετικές γενιές. Η Gen Z αγαπά περισσότερο την Times New Roman από όλες τις γενιές, με περισσότερους από έναν στους τρεις να τη θεωρούν την αγαπημένη τους γραμματοσειρά.

Αντίθετα, οι Gen X και οι Baby Boomers έχουν 60% περισσότερες πιθανότητες να προτιμούν την Arial, σε σύγκριση με τη Gen Z και τους Millennials.

Η είδηση αυτή έρχεται λίγο μετά την απόφαση της Microsoft να αντικαταστήσει την Calibri ως προεπιλεγμένη γραμματοσειρά της για πρώτη φορά ύστερα από 17 χρόνια.

Τι αποκαλύπτει η αγαπημένη σας γραμματοσειρά για εσάς

Helvetica

  • Gen Z
  • Δημιουργικός/ή και με φαντασία
  • Πολύ οργανωτικός/ή
  • Εργάζεται σε UX/UI Design

Times New Roman

  • Millennial
  • Δημιουργικός/ή και με φαντασία
  • Πολύ οργανωτικός/ή
  • Εργάζεται στον νομικό τομέα

Calibri

  • Gen Z
  • Αναλυτικός/ή και προσεκτικός/ή στη λεπτομέρεια
  • Μέτρια οργανωτικός/ή
  • Εργάζεται στην τεχνολογία

Arial

  • Gen Z
  • Δημιουργικός/ή και με φαντασία
  • Μέτρια οργανωτικός/ή
  • Εργάζεται στο digital marketing

Impact

  • Baby Boomer
  • Πρακτικός/ή και ρεαλιστής/ή
  • Μέτρια οργανωτικός/ή
  • Εργάζεται στη διαφήμιση

Comic Sans

  • Baby Boomer
  • Δημιουργικός/ή και με φαντασία
  • Πολύ οργανωτικός/ή
  • Εργάζεται στην εκπαίδευση

Roboto

  • Gen Z
  • Δημιουργικός/ή και με φαντασία
  • Πολύ οργανωτικός/ή
  • Εργάζεται σε UX/UI Design

Lobster

  • Gen X
  • Πρακτικός/ή και ρεαλιστής/ή
  • Πολύ οργανωτικός/ή
  • Εργάζεται στο design

Courier New

  • Gen Z
  • Αναλυτικός/ή και προσεκτικός/ή στη λεπτομέρεια
  • Μέτρια οργανωτικός/ή
  • Εργάζεται ως προγραμματιστής/ρια

Verdana

  • Gen Z
  • Πρακτικός/ή και ρεαλιστής/ή
  • Πολύ οργανωτικός/ή
  • Εργάζεται στην τεχνολογία

Georgia

  • Gen Z
  • Πρακτικός/ή και ρεαλιστής/ή
  • Πολύ οργανωτικός/ή
  • Εργάζεται στον ψηφιακό τομέα

Wingdings

  • Baby Boomer
  • Εξωστρεφής και κοινωνικός/ή
  • Πολύ οργανωτικός/ή
  • Εργάζεται στην αρχιτεκτονική

Papyrus

  • Baby Boomer
  • Δημιουργικός/ή και με φαντασία
  • Μέτρια οργανωτικός/ή
  • Εργάζεται στην τέχνη
Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα