Search
Close this search box.
Η Dalida στο επίκεντρο διαμάχης 38 χρόνια μετά τον θάνατό της
H Dalida φοράει ένα ανοιχτό μπλε φόρεμα στο σαλόνι της στο Παρίσι.
H Dalida φοράει ένα ανοιχτό μπλε φόρεμα στο σαλόνι της στο Παρίσι. (Photo by Pierre Vauthey/Sygma/Sygma via Getty Images)

H Dalida έχει βρεθεί στο επίκεντρο μιας διαμάχης, 38 χρόνια μετά τον θάνατό της. Συγκεκριμένα, ζήτημα διαμάχης έχει προκληθεί από το γεγονός ότι οι τουρίστες αγγίζουν διαρκώς το άγαλμα της Dalida στο Μονμάρτρη του Παρισιού, ιδίως στο σημείο του στήθους, με αποτέλεσμα να έχει φθαρεί μέρος του μπρούτζου. Μια κατάσταση που καταγγέλλουν οικολογικά προσανατολισμένοι δημοτικοί σύμβουλοι του Παρισιού, οι οποίοι επιθυμούν να εγκαταστήσουν ένα νέο σύστημα γύρω από το άγαλμα για να σταματήσουν αυτό το φαινόμενο. «Αυτές οι αναπαραστάσεις πράξεων που μιμούνται σεξουαλική επίθεση συμβάλλουν στην κουλτούρα της ατιμωρησίας», δήλωσαν, σύμφωνα με το RTL.

Στο πλαίσιο συνέντευξης, ο αδερφός της τραγουδίστριας, Orlando, πήρε τον λόγο για να ξεκαθαρίσει την κατάσταση. «Πρέπει να σταματήσουμε τις γελοιότητες, ακόμη κι αν δεν σκοτώνουν», εξήγησε.

Η προτομή της Dalida στην Πλατεία Dalida στη Μοντμάρτρη του Παρισιού, 1 Αυγούστου 2025
Η προτομή της Dalida στην Πλατεία Dalida στη Μοντμάρτρη του Παρισιού, 1 Αυγούστου 2025 / Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ -EPA/TERESA SUAREZ

Στη συνέχεια, διευκρίνισε ότι παρακολουθούσε αυτή την αντιπαράθεση από μακριά «με ένα χαμόγελο», ακόμα και «διασκεδαστικό». «Είναι καιρός πια που το άγαλμα της Dalida, από το πολύ που το αγγίζουν, μοιάζει να φοράει χρυσό σουτιέν. Δεν θεωρώ καθόλου ότι είναι μια πράξη ασέβειας προς τη Dalida», πρόσθεσε, πριν διευκρινίσει ότι αυτή η χειρονομία «ίσως είναι στοργική» ή ακόμα και μια απόδειξη, κατά τη γνώμη του, «θαυμασμού». «Φαίνεται ότι φέρνει τύχη… Γιατί να στερήσουμε από τους ανθρώπους αυτό που τους δίνει χαρά; Καλό για αυτούς. Είναι ένας μύθος. Δεν πρέπει να τα παίρνουμε όλα στα σοβαρά. Πρέπει να το βλέπουμε με απόσταση. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι μόνο ένα άγαλμα, δεν είναι η Dalida. Αντιπροσωπεύει τη Dalida», τόνισε ο Orlando. Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο αίτημα των εκλεγμένων οικολόγων, υποδεικνύοντας ότι θα πρέπει να ζητήσουν πρώτα τη γνώμη του, ενώ χαρακτήρισε «γελοία» αυτή την επιλογή.

H Dalida καθισμένη στο κιγκλίδωμα ενός σκάφους στο λιμάνι των Καννών, στη Γαλλία, στις 21 Ιουλίου 1966.
H Dalida καθισμένη στο κιγκλίδωμα ενός σκάφους στο λιμάνι των Καννών, στη Γαλλία, στις 21 Ιουλίου 1966.(Photo by Keystone-France/Gamma-Rapho via Getty Images)

Στη συνέχεια, διευκρίνισε ότι παρακολουθούσε αυτή την αντιπαράθεση από μακριά «με ένα χαμόγελο», ενώ πρόσθεσε ότι την έβρισκε «διασκεδαστική». «Είναι καιρός πια που το άγαλμα της Dalida, από το πολύ που το αγγίζουν, μοιάζει να φοράει χρυσό σουτιέν. Δεν θεωρώ καθόλου ότι είναι μια πράξη ασέβειας προς τη Dalida», πρόσθεσε, πριν διευκρινίσει ότι αυτή η χειρονομία «ίσως είναι στοργική» ή ακόμη και μια απόδειξη, κατά τη γνώμη του, «θαυμασμού». «Φαίνεται ότι φέρνει τύχη… Γιατί να στερήσουμε από τους ανθρώπους αυτό που τους δίνει χαρά; Καλό για αυτούς. Είναι ένας μύθος. Δεν πρέπει να τα παίρνουμε όλα στα σοβαρά. Πρέπει να το βλέπουμε με απόσταση. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι μόνο ένα άγαλμα, δεν είναι η Dalida. Αντιπροσωπεύει τη Dalida», τόνισε ο Orlando.

Ένας επισκέπτης φωτογραφίζει μια αφίσα με την αείμνηστη Dalida, που δημιουργήθηκε από τη Γαλλοαμερικανίδα καλλιτέχνιδα Nina Childress και εκτίθεται στη διεθνή έκθεση τέχνης Art Basel στο Παρίσι, 17 Οκτωβρίου 2024
Ένας επισκέπτης φωτογραφίζει μια αφίσα με την αείμνηστη Dalida, που δημιουργήθηκε από τη Γαλλοαμερικανίδα καλλιτέχνιδα Nina Childress και εκτίθεται στη διεθνή έκθεση τέχνης Art Basel στο Παρίσι, 17 Οκτωβρίου 2024 / Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ – EPA/CHRISTOPHE PETIT TESSON
Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα