Ο δημοσιογράφος και συλλέκτης, Άρης Λουπάσης, δημοσίευσε στο Instagram μια σπάνια φωτογραφία, στην οποία η Έλλη Λαμπέτη και ο Μιχάλης Κακογιάννης αποβιβάζονται από το αεροπλάνο κατά την άφιξή τους στο Λονδίνο το 1954. Η σπουδαία ηθοποιός ποζάρει χαμογελαστή στον φωτογραφικό φακό
Γράφει ο Άρης Λουπάσης στην ανάρτησή του:
“Η Έλλη Λαμπέτη και ο σκηνοθέτης Μιχάλης Κακογιάννης (πίσω), κατά την άφιξή τους στο Λονδίνο και στην συνέχεια στο Εδιμβούργο, στα πλαίσια του Διεθνούς Φεστιβάλ Κιν/φου που διεξάγεται εκεί από 22 Αυγούστου μέχρι 12 Σεπτεμβρίου του 1954. Η μεγάλη Ελληνίδα ηθοποιός παρευρίσκεται για την προβολή της ταινίας του Κακογιάννη “Κυριακάτικο ξύπνημα” (αγγλικός τίτλος “Windfall in Athens”) όπου και πρωταγωνιστεί και η οποία κερδίζει το βραβείο “Diploma of Merit” ενώ συμμετέχει αργότερα στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ των Καννών.
Η ταινία κάνει πρεμιέρα στους ελληνικούς κιν/φους στις 11 Ιανουαρίου του 1954 κατακτώντας την πρώτη θέση εισπρακτικά ανάμεσα στις 21 ταινίες της σαιζόν και αποτελεί την αφορμή για να αναπτυχθεί το θρυλικό ειδύλλιο της Έλλης με τον Δημήτρη Χορν. Αποτελεί επίσης την πρώτη ταινία που σκηνοθετεί ο Μιχάλης Κακογιάννης, ανοίγοντας μέσα από τον φακό του σαν παράθυρο την Αθήνα του 1953, μια πόλη με μονοκατοικίες και αυλές γεμάτες γιασεμιά και πλάνα από τον Βασιλικό Κήπο, τη Νεάπολη και τον λόφο του Στρέφη.
Η ιδέα γεννήθηκε από τον Δημήτρη Χορν που πρότεινε στον φίλο του Κακογιάννη να γυρίσει μια ταινία με σκοπό να φωτίσει τον θεατρικό θίασο που είχε δημιουργήσει μαζί με την Έλλη Λαμπέτη και τον Γιώργο Παππά, έναν θίασο που έμεινε γνωστός ως « ο θίασος των αστέρων» και έγραψε λαμπρή ιστορία στις αθηναϊκές σκηνές. Ο Χορν επέμεινε οι τρεις πρωταγωνιστές να έχουν ισότιμους ρόλους, κάτι που ο σκηνοθέτης τήρησε με ευαισθησία. Τα εσωτερικά γυρίσματα έγιναν στα στούντιο NAXAS στο Κάιρο όπου η Έλλη ασθένησε από αμοιβάδες και έχασε βάρος, με την εύθραυστη όψη της να μένει αποτυπωμένη στο φιλμ. Εκεί εμφανίζεται και ο ίδιος ο σκηνοθέτης σε μια μικρή σκηνή σ’ ένα μπαρ, με ένα ποτήρι κρασί στο χέρι.
Το φιλμ έφερε στην οθόνη και την πρώτη κιν/φική παρουσία της Τασσώς Καββαδία ενώ η μουσική άφησε ανεξίτηλο αποτύπωμα: ο Μάνος Χατζιδάκις χάρισε στον Χορν το τραγούδι «Δυστυχισμένος» που ακούγεται σαν εξομολόγηση μέσα στη ροή της ιστορίας”.