The Worth It Show: Η L’Oréal Paris βοηθά όλες τις γυναίκες του κόσμου να συνειδητοποιήσουν την αξία τους

Το The Worth It Show, που διοργάνωσε φέτος η L’ Oréal Paris, με αφορμή το 71ο Φεστιβάλ των Καννών έθεσε σε πρώτο πλάνο την αξία της γυναίκας και την ικανότητά της να καταφέρνει τα πάντα!

Ως Official Make-up Partner του Φεστιβάλ των Καννών για δύο δεκαετίες, η L’ Oréal Paris διοργάνωσε φέτος μια πρωτοποριακή δράση. Με στόχο να θέσει σε πρώτο πλάνο την ισχυρή θέληση και τη δύναμη των γυναικών σε κάθε γωνιά του πλανήτη για να καταφέρουν αυτό που θέλουν, βασισμένες στον εαυτό τους και μόνο, διοργάνωσε το The Worth It Show, ένα πραγματικά απολαυστικό live talk show, η ονομασία του οποίου είναι φυσικά εμπνευσμένη από το iconic motto του beauty brand, που όλοι ξέρουμε! Για όλη την εβδομάδα (8-14 Μαΐου), πανέμορφες διάσημες προσωπικότητες της βιομηχανίας του κινηματογράφου, όπως η Julianne Moore, η Deepika Padukone, η Helen Mirren και η Jane Fonda, μίλησαν για τη μέχρι τώρα καριέρα τους στη μεγάλη οθόνη. Οι ίδιες αποτελούν πλέον γνήσια πρότυπα γυναικείας δημιουργικότητας και παραδείγματα προς μίμηση.

Ζωντανά από την Croisette, έστειλαν το δικό τους μήνυμα, επιδιώκοντας να τιμήσουν και να δώσουν βήμα σε όλες τις γυναίκες που τους παρακολουθούν… «γιατί τους αξίζει»! Η L’Oréal Paris μέσω αυτής της δράσης «έχτισε» μια γέφυρα επικοινωνίας, ανάμεσα στην ίδια και το κοινό, ξεκινώντας έναν δημόσιο διάλογο, που ξεπερνά τις glam στιγμές του red carpet. Με αυτόν τον τρόπο, έδωσε το έναυσμα στις γυναίκες όλου του κόσμου να συνειδητοποιήσουν την αξία τους. Μια αξέχαστη στιγμή του 71ου Φεστιβάλ, που συνδύασε την universal φιγούρα της γυναίκας με τον χώρο της τέχνης και της ομορφιάς.

Εδώ και δύο δεκαετίες, η L’ Oréal Paris παρουσιάζει τα πιο ιδιαίτερα beauty looks για τις κυρίες που περπατούν το κόκκινο χαλί της κινηματογραφικής διοργάνωσης της γαλλικής Ριβιέρας. Εκθαμβωτικές ιέρειες του στιλ εμπιστεύονται τον διάσημο οίκο ομορφιάς για το μακιγιάζ τους και θαμπώνουν το κοινό και τα φλας των φωτογράφων. Με έμπνευση από το παραθαλάσσιο σκηνικό, την κλασική αισθητική που διέπει τον θεσμό, αλλά και τις σύγχρονες τάσεις, τα πιο εκλεκτά beauty items χαρίζουν σε ηθοποιούς και μοντέλα όσα ακριβώς χρειάζονται για να κερδίσουν μια θέση στη λίστα με τις πιο εντυπωσιακές εμφανίσεις.

Φέτος, σε αυτό βοήθησε ξανά η limited-edition συλλογή, την έμπνευση για την οποία άντλησε από το χρώμα του red carpet, κάτι που σίγουρα καταλαβαίνει κανείς από το χρώμα των συσκευασιών. Η σειρά περιλαμβάνει το κραγιόν Color Riche σε βαθιά κόκκινη και πιο ουδέτερη απόχρωση και την X-Fiber μάσκαρα… τα απόλυτα must-have για κάθε νεσεσέρ.

Τέλος, πρέπει να αναφέρουμε ότι, στο πλαίσιο του Cannes Festival έκαναν την πρώτη τους δημόσια εμφάνιση Διεθνή Spokespersons της L’Oréal Paris, η παγκοσμίως γνωστή Γαλλίδα ηθοποιός Isabelle Adjani, η rising star του κινηματογράφου της Γαλλίας, Louise Bourgoin, αλλά και η πανέμορφη και πάντα λαμπερή Ελένη Μενεγάκη.

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα