Ο Gianfranco Ferré επιλέγει έναν Ελληνοκύπριο blogger για πρωταγωνιστή της νέας του καμπάνιας

Η ανδρική συλλογή ρούχων του Gianfranco Ferré ξεκίνησε το 1982 για να αμφισβητήσει την κοινοτοπία των ανθρώπων που συγχέουν την πολυτέλεια με την επίδειξη και την σοβαρότητα με την αυστηρότητα. Γοητευμένος από τις στολές, ο αρχιτέκτονας-σχεδιαστής μετέφρασε την ενδυματολογική τους τελειότητα στην αναζήτησή του για νέα must haves. Το αποτέλεσμα ήταν συχνά εντυπωσιακό: πανωφόρια κατασκευασμένα σαν πανοπλία, πολυτελή παλτό και βραδινά σακάκια που παρέπεμπαν σε στολή Ούγγρου ουσάρου ενώ τα ενδύματα είχαν την ελαφρότητα και την πρακτικότητα των σύγχρονων ρούχων, αλλά στο τέλος, έβλεπε κανείς πάντα ήρωες στην πασαρέλα: μια αρρενωπή εικόνα που έγινε μνημειώδης. Tο σύμβολο της ανδρικής σειράς ρούχων του Gianfranco Ferré είναι μια μεγάλη χρυσή παραμάνα που ο αρχιτέκτονας-σχεδιαστής φορούσε σαν καρφίτσα για τη γραβάτα και προσωπικό του γούρι. Αυτός είναι ο λόγος που το πώμα στη φιάλη του Gianfranco Ferré L’ Uomo έχει το σχήμα της μανσέτας του πουκαμίσου ενός άνδρα, με την κορυφή της παραμάνας ως μανικετόκουμπο. 13 Τώρα όλα αυτά έχουν ενσωματωθεί στο Gianfranco Ferré L’Uomo, το άρωμα που σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για τη μάρκα. Αυτό το ξεχωριστό Eau de Toilette, που μεταδίδει όλες τις αξίες της ανδρικής σειράς ρούχων του Gianfranco Ferré: την παράδοση και την καινοτομία, το σεβασμό στην ορθοδοξία και μια επιθυμία για νέους κανόνες, θα γίνει το νέο κλασικό άρωμα για τους άνδρες καθώς οι νότες βάσης (σανδαλόξυλο, κίτρο Ισπανίας, lichens, κεχριμπάρι και βανίλια) αναδεικνύουν έναν έντονο αισθησιασμό. Matthew Zorpas, ferre Πρωταγωνιστής μάλιστα και εκπρόσωπος της νέας καμπάνιας του Gianfranco Ferré, είναι ένας Ελληνοκύπριος digital influencer που ζει στο Λονδίνο, ο 28χρονος Matthew Zorpas, ο οποίο επιλέχθηκε χάρη στην τέλεια οπτική του ταυτότητα στο διαδίκτυο. ferre, Ο Matthew ξεκίνησε την καριέρα του στο χώρο της μόδας σαν στέλεχος δημοσίων σχέσεων για νέες μάρκες . Το 2011 ήρθε δεύτερος στον κατάλογο των πιο κομψών ανδρών στην Αγγλία, που δημοσιεύτηκε από το Esquire UK και ξεκίνησε το προσωπικό του blog, “The Gentleman Blogger” την επόμενη χρονιά στο οποίο παρουσίαζε κανόνες του στυλ και ανδρικής εθιμοτυπίας μέσα από σύγχρονα ρούχα και αξεσουάρ. Το περιοδικό GQ τον έστεψε αμέσως ως ένα από τα πέντε είδωλα μόδας που πρέπει να ακολουθεί κανείς στην Αγγλία το 2013 και από τότε η επιρροή του έχει αυξηθεί σημαντικά λόγω και των χιλιάδων οπαδών του (μόνο στο Instagram διαθέτει 143.000 ακόλουθους). Μυηθείτε και εσείς στον αισθησιακό κόσμο του Gianfranco Ferré για να γνωρίσετε το νέο κλασικό άρωμα.]]>

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα