Είναι διαθέσιμη η πρώτη beauty συλλογή στο “μετα-σύμπαν”!
photos by instagram.com/zara/

Θυμάστε που κάποτε πίστευαν ότι θα μας αντικαταστήσουν τα ρομπότ και η τεχνολογία; Αυτό δεν έχει συμβεί (ακόμα!) όμως το “metaverse” έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Εκεί, είναι πολλές οι ευκαιρίες για τις εταιρίες μόδας και ομορφιάς να αναδείξουν τα προϊόντα τους με διαφορετικό και ιδιαίτερο τρόπο.

Συγκεκριμένα, η εταιρία Zara, ήταν από τα πρώτα brands που έδειξαν τις συλλογές τους στο “μετα-σύμπαν” δίνοντας μας την ευκαιρία να δοκιμάσουμε ρούχα και μακιγιάζ τους και σε άλλη διάσταση.

Οι συλλογές μόδας και ομορφιάς είναι διαθέσιμες προς πώληση και στον εικονικό κόσμο, στην πλατφόρμα Zepeto, αλλά και σε φυσικά καταστήματα.

Η σειρά ονομάζεται Lime Glam, έχει ψυχεδελικά και φουτουριστικά στοιχεία και περιλαμβάνει ρούχα, αξεσουάρ και μακιγιάζ. Στο beauty, θα βρείτε μια παλέτα ματιών με 6 ιριδίζουσες σκιές σε γήινες αποχρώσεις και 32 βερνίκια νυχιών σε τόνους του λιλά, πράσινου και ροζ, μεταξύ άλλων.

Τι είναι το “μετα-σύμπαν”;

Φανταστείτε ένα παιχνίδι στον υπολογιστή, που μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας avatar και να επισκεφτείτε διάφορα μέρη. Κάτι σαν το αγαπημένο παιχνίδι Sims.

Μόνο που στο “μετα-σύμπαν” μπορείτε να αγοράσετε ρούχα και beauty από επώνυμες εταιρίες, να κάνετε χρήση κρυπτονομισμάτων, να παρακολουθήσετε συναυλίες και αγώνες, να συναντήσετε φίλους και να ζήσετε κανονικά σε αυτόν τον εικονικό κόσμο. Εκεί, ακόμα και η διαφήμιση των εταιριών παίρνει άλλη διάσταση.

Πρόσφατα, έγινε και η πρώτη εβδομάδα μόδας στο μετα-σύμπαν, το Metaverse Fashion Week, στην πλατφόρμα Decentraland, όπου συμμετείχαν εταιρίες όπως Tommy Hilfiger, Dolce & Gabbana, Hugo Boss, Coach και Etro με backstage beauty από την Estée Lauder.

Σίγουρα θα εξελιχθεί κι άλλο το μετα-σύμπαν όσο περνάει ο καιρός. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε το πως θα ενταχθούν ολοένα και περισσότερα brands μέσα σ’ αυτό τον εικονικό μετα-κόσμο!

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα