Το απαραίτητο στοιχείο του μακιγιάζ που κυριαρχεί στις τάσεις είναι πλέον το ρουζ.
Το ρουζ, ένα κλασικό στοιχείο του μακιγιάζ που έχει επιστρέψει δυναμικά στα trends. Με τη βοήθεια των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και νέων τεχνικών εφαρμογής, είναι ξανά ως ένα από τα πιο αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ. Από τα παραδοσιακά προϊόντα σε σκόνη μέχρι τις καινοτόμες φόρμουλες, το ρουζ προσελκύει την προσοχή και την αγάπη μας. Δηλαδή; Είναι εδώ για να μείνει. Πλέον όλες θέλουν να έχουν… μάγουλο βερίκοκο!
Οι καινοτομίες του ρουζ
Παρά την πληθώρα προϊόντων, οι beauty influencers του TikTok βλέπουν ότι κάθε φορά, μια νέα καινοτομία στη φόρμουλα ενός ρουζ ή μία νέα τεχνική εφαρμογής προσελκύει και άλλους followers.
«Ξέρω ότι έχω αρκετά ρουζ… αλλά όταν βλέπω μια νέα τεχνική λέω ‘ω, αυτό είναι κάτι που δεν έχω ξαναδεί,’»
αναφέρει γνωστή infuencer του TikTok.
Οι τάσεις του TikTok και οι νέες τεχνικές
Το ρουζ, ιδιαίτερα στην παραδοσιακή του μορφή σε σκόνη, σίγουρα δεν ήταν πάντα στη μόδα. Καθώς το contouring και το highlighting κέρδιζαν έδαφος στις πιο hot τάσεις στο μακιγιάζ, το #blush θεωρήθηκε λίγο ξεπερασμένο. Άλλοι το απέφευγαν από φόβο μήπως δείχνουν σαν «κλόουν».
Τώρα, τάσεις στο TikTok όπως το «#tomatogirl» και το «#sunsetblush» έχουν δώσει νέα ώθηση στην κατηγορία. Επιπλέον, νέες τεχνικές εφαρμογής όπως το «draping» , το «sandwiching» ή το «glazing» προσφέρουν φρέσκους τρόπους για να χρησιμοποιήσουμε το ρουζ.
Η αναγέννηση του ρουζ στην αγορά
Αλλά ακόμα και για όσους δεν είναι οπαδοί των εφήμερων τάσεων, το ρουζ αποτελεί ένα απαραίτητο προϊόν. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Circana, οι πωλήσεις ρουζ στην αγορά των ΗΠΑ σημείωσαν αύξηση κατά 60 τοις εκατό το 2023 φτάνοντας σε τζίρο τα 427 εκατομμύρια δολάρια.
Αντιθέτως, οι πωλήσεις μάσκαρας ανήλθαν σε 595 εκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας μια αύξηση μόλις 6 τοις εκατό. Αυτοί οι αριθμοί δείχνουν ξεκάθαρα ότι το ρουζ επιστρέφει δυναμικά στη μόδα, κερδίζοντας και πάλι τη θέση του ως βασικό στοιχείο στο μακιγιάζ μας!