Dior Celebrates Greece: Η συνέντευξη του InStyle με το διάσημο make up artist, Peter Philips

Ο δημιουργικός διευθυντής και διευθυντής εικόνας του μακιγιάζ Dior, Peter Philips, μια ημέρα πριν από το φαντασμαγορικό show που έγινε στην Αθήνα, ξέκλεψε λίγο χρόνο μέσα από το Καλλιμάρμαρο που βρισκόταν για τις προετοιμασίες και μας μίλησε, σε μια  συνέντευξη, για το μακιγιάζ που δημιούργησε για την επίδειξη Dior Cruise 2022.

Courtesy of Dior Beauty

Γεννημένος στην Αμβέρσα και έχοντας σπουδάσει σχεδίαση μόδας στο περίφημο Royal Academy Antwerp, με συμφοιτητές, τους Raf Simons και Willy Vanderperre, ενώ στους διαδρόμους του Πανεπιστημίου «κυκλοφορούσαν σαν Πουλιά του Παραδείσου» όπως λέει χαρακτηριστικά, η Ann Demeulemeester, ο Dries van Noten και ο Martin Margiela, ο Philips δε θα μπορούσε να μην εξελιχθεί και ο ίδιος σε ένα μεγάλο δημιουργό, που ξέρει εντούτοις να παντρεύει άψογα το εμπορικό με το καλλιτεχνικό.

«Δεν είμαι κάποιος που ψάχνει σε αρχεία και αναφορές, αντιθέτως λειτουργώ με παρορμήσεις», είχε δηλώσει παλαιότερα και πιστεύουμε ότι κάτι τέτοιο συνέβη και με το εν λόγω show, όταν η Maria Grazia μοιράστηκε μαζί του, τις σημειώσεις της.

«Όλα ξεκίνησαν από μια φωτογραφία που μου έδειξε από τα 60s, στην οποία το μοντέλο είχε κολλημένα τα μαλλιά πάνω στο πρόσωπο και είχαν τοποθετήσει – σαν να είχε πέπλο – πέρλες παντού».

Αναφορές που ακούστηκαν επίσης στη συνέντευξη, ήταν οι εντυπωσιακές πτυχώσεις των λευκών αγαλμάτων, τα αθλητικά στοιχεία – αν μη τι άλλο, το show έγινε στο Παναθηναϊκό Στάδιο και – ίσως κάτι που δεν ακούστηκε πολύ – ο μεγάλος συλλέκτης, Αλέξανδρος Ιόλας και η εντυπωσιακή συλλογή του από σουρεαλιστικά έργα τέχνης.

«Ο make up artist ακολουθεί την έμπνευση του σχεδιαστή και προσπαθεί να βρει το look που θα ταιριάζει και θα αναδείξει καλύτερα τα ρούχα. Και η Maria Grazia ήξερε ακριβώς τι ήθελε. Μια σύγχρονη, δυναμική Ελληνίδα θέα, αθλητική και με ένα twist σουρεαλισμού».

Courtesy of Dior Beauty

Ποια ήταν λοιπόν τα στοιχεία, πάνω στα οποία δούλεψε ο Philips για να αποδώσει αυτή την Ελληνίδα θεά που είχε φαντασιωθεί η Maria Grazia να περπατάει στο Καλλιμάρμαρο την περασμένη Πέμπτη;

«Οι συλλογές Cruise είναι πάντα πιο εμπορικές από τις main και πρέπει να έχουν το στοιχείο του ανεπιτήδευτου και του εύκολου, της φυσικής ομορφιάς και των ουδέτερων τόνων». Έτσι, στόχος ήταν η διαφάνεια στο μακιγιάζ, που θα δημιουργούσε ένα απόλυτα φυσικό αποτέλεσμα, μια παλέτα στα χρώματα της άμμου και τέλος ένα «milky finishing», το οποίο θα δένει με το γαλακτερό της απόχρωσης της πέρλας.

Στην περιγραφή, μάς είπε ότι χρησιμοποίησε τη ρουτίνα περιποίησης δέρματος Dior Prestige, εφαρμόζοντας τη Micro-Lotion De Rose, στη συνέχεια το Micro-Sérum De Rose Yeux, το οποίο ακολούθησε το Micro-Huile De Rose Advanced Serum.

Ιάκωβος Καλαϊτζάκης για λογαριασμό της εταιρείας Christian Dior Parfum

Στη συνέχεια και εφόσον τα πρόσωπα των μοντέλων είχαν προετοιμαστεί σωστά, άπλωσε το Dior Backstage Face & Body Primer 001 Universal που καμουφλάρει και φωτίζει την επιδερμίδα και εφάρμοσε το Dior Backstage Face & Body Foundation, που προσφέρει τέλειο διάφανο αποτέλεσμα και προσαρμόζεται σε κάθε τόνο δέρματος. Άλλωστε ο ίδιος, από την αρχή της καριέρας του, πίστευε ότι σε κάθε μοντέλο θα πρέπει να γίνεται ένα tailor-made μακιγιάζ και όχι το «one fits all». Tέλος, προσέθεσε μια μικρή ποσότητα Dior Backstage Face & Body Powder-No-Powder.

Ιάκωβος Καλαϊτζάκης για λογαριασμό της εταιρείας Christian Dior Parfum

Όσον αφορά στα μάτια – που ήταν και πιο εντυπωσιακό σημείο του μακιγιάζ, επισήμανε ότι ήταν όντως το field, στο οποίο μπόρεσε να «παίξει» πιο καλλιτεχνικά, δίνοντας ένα σουρεαλιστικό twist στο μακιγιάζ των ματιών, χωρίς όμως να το κάνει θεατρικό.

Ιάκωβος Καλαϊτζάκης για λογαριασμό της εταιρείας Christian Dior Parfum

Αναφέρθηκε μάλιστα στο περίφημο ελληνικό ξεμάτιασμα, λέγοντας ότι ήθελε έτσι να δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό «trompe-l’œil» του «evil eye», το οποίο σε συνδυασμό και με το μεγαλείο του χώρου, θα έδινε μία έξτρα έντονη λάμψη στα μάτια, που θα ήταν ορατή από μακριά.

«Η πολλαπλή ή διακριτική ύπαρξη περλών προσθέτει μια εκπληκτική πινελιά φωτός.»

Ιάκωβος Καλαϊτζάκης για λογαριασμό της εταιρείας Christian Dior Parfum

Συνέχισε λέγοντας ότι: «Ξεκίνησα απλώνοντας στο άνω βλέφαρο τόνους, nude, χρυσούς και της άμμου, από την παλέτα 5 Couleurs Couture Cruise 2022, δημιουργημένη αποκλειστικά για αυτήν τη συλλογή, εφάρμοσα μια πολύ λεπτή στρώση Diorshow Iconic Overcurl Waterproof 091 Noir/Black στις άκρες των άνω βλεφαρίδων και χάρισα σχήμα στα φρύδια με το Diorshow Kabuki Brow Styler για πολύ φυσικό αποτέλεσμα».

Ιάκωβος Καλαϊτζάκης για λογαριασμό της εταιρείας Christian Dior Parfum

Ολοκληρώνοντας την περιγραφή για τη ρουτίνα που ακολούθησε για το Dior Cruise 2022 show, είπε ότι τα χείλη και τα νύχια προετοιμάστηκαν, αλλά διατηρήθηκαν φυσικά, ακολουθώντας το αντίστοιχο αποτέλεσμα του μακιγιάζ, με το Dior Addict Lip Glow 000 Universal Clear και Dior Vernis 108 Muguet αντίστοιχα, ενώ τα μαλλιά ήταν αφημένα κάτω ή πιασμένα σε μακριές αλογοουρές, με κάποια εξ αυτών να έχουν αξεσουάρ, είτε στο κέντρο της χωρίστρας, είτε στις κοτσίδες.

Ιάκωβος Καλαϊτζάκης για λογαριασμό της εταιρείας Christian Dior Parfum

Προς το τέλος της συνομιλίας, o Peter απαντώντας στις ερωτήσεις μας, μάς συμβούλεψε ότι εφόσον ζούμε στην Ελλάδα, σε μια χώρα με ηλιοφάνεια κατά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου, πρέπει να αποφεύγουμε τα βαριά foundations. Και τόνισε επίσης, ότι πρέπει να δουλεύουμε πάντα το μακιγιάζ, με λεπτές στρώσεις – το λεγόμενο «millefeuille» – να χρησιμοποιούμε primer, όπως κι ένα setting spray για να ανανεώνουμε το μακιγιάζ μας, κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Επίσης, για τις καλοκαιρινές μας διακοπές, τα τρία must -have προϊόντα που χρειαζόμαστε είναι ένα καλό foundation, ένα lipstick και τη μάσκαρά μας, ενώ αν πρέπει να μας προτείνει μόνο ένα, αυτό θα ήταν αναμφισβήτητα, η μάσκαρα Diorshow Iconic Overcurl και μάλιστα σε μπλε χρώμα που θυμίζει το Αιγαίο!

@DIORMAKEUP @PETERPHILIPSMAKEUP