Tάδε Έφη: Όσα ξεχώρισα από τον κόσμο της ομορφιάς την εβδομάδα που πέρασε

Κάθε νέα άφιξη που απασχολεί την καθημερινότητα στον κόσμο της ομορφιάς, κάθε beauty λανσάρισμα που φτάνει στα γραφεία του InStyle κι έχει αλλιώτικο ενδιαφέρον και κάθε νέα παρατήρηση στις ψηφιακές γειτονιές – για μακιγιάζ, νύχια, μαλλιά, περιποίηση, άρωμα κ.α. τα διαβάζετε εδώ!

Νέο άρωμα Giorgio Armani και νέα πρέσβειρα

O Giorgio Armani έχει υπέροχα νέα: Συστήνει ένα νέο φανταστικό άρωμα, το MY WAY Parfum, που είναι μια φλοράλ ξυλώδες εσάνς, που χαρακτηρίζεται από την αντίθεση που δημιουργείται από τη φωτεινή ηλιόλουστη Τουμπερόζα σε συνδυασμό με την ανακοίνωση της Αμερικανίδας ηθοποιού και παραγωγού Sydney Sweeney ως νέο πρόσωπο όλων των αρωμάτων MY WAY, ενώ αυτή τη στιγμή πρωταγωνιστεί και στη νέα καμπάνια.

«Όταν επιλέγω ένα νέο πρόσωπο, μου αρέσει να παρατηρώ την προσωπικότητά του, καθώς είναι κάτι που παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για να μοιραστεί ένα μήνυμα. Η ενέργεια και η φρέσκια ματιά της Sydney Sweeney, που φαίνεται από το πηγαίο χαμόγελό της, μού τράβηξε αμέσως το ενδιαφέρον. Διαθέτει αποφασιστικότητα και ταλέντο και είναι μία από τις πιο εύπλαστες νεαρές ηθοποιούς του σήμερα, ενώ έχει μια ενέργεια που μαγνητίζει. Αυτά της τα χαρακτηριστικά την καθιστούν το ιδανικό πρόσωπο για να ενσαρκώσει το πνεύμα και το μήνυμα του MY WAY: μία ελεύθερη και ταυτόχρονα βαθιά ιδέα της θηλυκότητας», είπε ο Giorgio Armani.

Στο μεταξύ, με τον ίδιο ενθουσιασμό εκφράστηκε και η Sydney Sweeney, που πρόσθεσε: «Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενη και περήφανη που εκπροσωπώ τον οίκο Giorgio Armani beauty. Πρόκειται για ένα brand που δίνει αξία στην εσωτερική ομορφιά και δημιουργεί προϊόντα υψηλής ποιότητας, με στόχο να αναδείξει την πιο αυθεντική πλευρά του εαυτού μας. Το MY WAY είναι ένα φρέσκο άρωμα που αντιπροσωπεύει τόσα πολλά από τον εαυτό μου, που μπορώ να μοιραστώ με τον υπόλοιπο κόσμο.»

Η Sydney Sweeney έχει καταφέρει μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να θεωρείται ένα από τα ανερχόμενα αστέρια του Hollywood. Κέρδισε παγκόσμια αναγνώριση με τον ρόλο της Cassie Howard στην καταξιωμένη πλέον δραματική σειρά EUPHORIA του HBO, που έκανε πρεμιέρα το 2019 και προετοιμάζεται τώρα για την τρίτη σεζόν. Το 2022 η Sweeney τιμήθηκε με τον τίτλο του «Φαινόμενου» στην TIME100 Next List, την ετήσια λίστα του περιοδικού Time, που αναδεικνύει τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες του μέλλοντος και της νέας γενιάς.

Το μπουκάλι του νέου MY WAY PARFUM αντανακλά την ένταση και την ακτινοβολία του αρώματος, καθώς έχει δημιουργηθεί σε τόνους που ξεκινούν από το σκούρο μπλε στη βάση μέχρι το φωτεινό ροζ στο λαιμό. Πιστό στη δέσμευση του οίκου Giorgio Armani Beauty για βιωσιμότητα, το μπουκάλι του MY WAY PARFUM, όπως και όλα των αρωμάτων MY WAY, είναι refillable.

Το film της καμπάνιας θα κυκλοφορήσει στις 30 Ιανουαρίου

Special Edition multi-styler Dyson Airwrap TM

Ωδή στα νέας γενιάς εξαρτήματα styling του Dyson Airwrap TM multi-styler που διαθέτουν περιστρεφόμενο κρύο άκρο,  δημιουργούν μπούκλες και κυματισμούς έτσι απλά και σε χρόνο dt – χωρίς φθορά από τη θερμότητα, για να βοηθήσουν στη διατήρηση της δύναμης των μαλλιών. Συνδυάζουν μάλιστα τα αποτελέσματα που επιτυγχάνονταν προηγουμένως με δύο εξαρτήματα σε ένα, έτσι μπορείτε να δημιουργήσετε ολόκληρο το styling, δημιουργώντας δεξιόστροφες και αριστερόστροφες μπούκλες και κυματισμούς, χωρίς να χρειάζεται να αλλάξετε εξάρτημα. Magic!

 To πολύ αγαπημένο Dyson Airwrap TM multi-styler με την καινοτόμα τεχνολογία Coanda που έλκει και ευθυγραμμίζει τα μαλλιά στην επιφάνεια της βούρτσας για πιο γρήγορο και πιο sleek αποτέλεσμα κυκλοφορεί για λίγο ακόμη σε Special Edition και μην το χάσετε!

Eθιστικό το Moroccanoil Treatment Special Edition!

Το εμβληματικό προϊόν που πρωτοστάτησε στην περιποίηση μαλλιών με βάση το έλαιο, κυκλοφορεί σε ανανεωμένη συσκευασία για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Κι αυτό για να γιορτάσει τη θέση του ως το #1 Έλαιο περιποίησης μαλλιών στις Η.Π.Α, το Moroccanoil Treatment Special Edition είναι διαθέσιμο αυτό τον χειμώνα μ’ ένα ειδικά σχεδιασμένο έργο τέχνης.

Ενώνοντας τις δυνάμεις με την καταξιωμένη καλλιτέχνη Asia Pietrzyk, η Moroccanoil δημιούργησε ένα μοναδικό έργο τέχνης για το συλλεκτικό αυτό μπουκάλι, απεικονίζοντας γυναίκες να μοιράζονται το αγαπημένο τους μυστικό ομορφιάς. Μ’ αυτό τον τρόπο, αναβιώνει το μήνυμα όσες γνωρίζουν το Moroccanoil Treatment το αγαπούν και ανυπομονούν να το μοιραστούν ξανά και ξανά με τις φίλες τους.

If you know, you know! Αυτό αντικατοπτρίζεται σε μια νέα διαφημιστική καμπάνια που παρουσιάζει την ίδια παιχνιδιάρικη χρωματική παλέτα και στυλ, η οποία θα παρουσιαστεί παγκοσμίως.

Ο κορυφαίος οίκος Moroccanoil ξεκίνησε αρχικά μέσα από τη φήμη αυτού του επαναστατικού προϊόντος, που κάνει τα μαλλιά λεία και ευκολοχτένιστα, αντιμετωπίζοντας το φριζάρισμα και αυξάνοντας την λάμψη έως 118%! Μάλιστα, τα τελευταία 10 χρόνια, το Moroccanoil Treatment έχει εξελιχθεί από μυστικό των stylists σε παγκόσμια εμμονή των καταναλωτών σε 70 χώρες του κόσμου!

«Το Moroccanoil Treatment είναι αυτό που λάνσαρε το brand χρόνια πριν, και είμαστε ενθουσιασμένοι που ανανεώνουμε τη συσκευασία και προσελκύουμε νέους πελάτες που δεν έχουν χρησιμοποιήσει αυτό το εκπληκτικό προϊόν στο παρελθόν», λέει η συν-ιδρύτρια της Moroccanoil, Carmen Tal.

Για περισσότερα beauty news (όλες τι ώρες), συντονιστείτε στο instagram του InStyle, αλλά και στο δικό μου (aka Beauty Diaries).

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα