Search
Close this search box.
H Kate Moss βάζει λουκέτο στην Cosmoss – Tο brand oμορφιάς και ευεξίας του supermodel μπήκε σε καθεστώς εκκαθάρισης
Kate Moss
Credit: therosemarymagazine / Instagram

Το πολυτελές brand περιποίησης και ευεξίας, Cosmoss, που ίδρυσε η Βρετανίδα supermodel Kate Moss, εισήλθε σε διαδικασίες εκκαθάρισης, καθώς απέτυχε να αποπληρώσει τα χρέη της.

Σύμφωνα με τα εταιρικά αρχεία, η εταιρεία διόρισε εκκαθαριστές στις 24 Ιουνίου. Μία μέρα μετά, στις 25 Ιουνίου, κατέθεσε αίτηση για παύση των λειτουργιών της μέσω της διαδικασίας εκκαθάρισης. Στην αίτηση εκκαθάρισης, η εταιρεία δήλωσε ότι οφείλει 4 εκατομμύρια δολάρια σε πιστωτές. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται πάνω από 3 εκατομμύρια δολάρια στο πρακτορείο ταλέντων της Moss, Kate Moss Agency. Η τελευταία κατάθεση εταιρικών λογαριασμών έγινε το 2023 στο Companies House του Ηνωμένου Βασιλείου και δεν έχει αποκαλύψει ποτέ τα έσοδά της.

Το χρονικό της κατάρρευσης

Η Cosmoss κυκλοφόρησε αρχικά τον Σεπτέμβριο του 2022. Πίσω από την premium μάρκα ήταν οι μακροχρόνιες φίλες της Moss, η διατροφολόγος Rose Ferguson και η ομοιοπαθητικός Victoria Young. Η γκάμα της περιλάμβανε αρώματα, καλλυντικά και τσάγια, με τιμές από 25 για ένα τσάι έως 155 δολάρια για το άρωμα Sacred Mist.

Το brand που αποτελούσε μια εναλλακτική πολυτελής μάρκα ομορφιάς (κατάλληλη και για ομοιοπαθητική) κυκλοφόρησε στα πολυκαταστήματα Liberty London και Fenwick. Η Moss ήταν ο μεγαλύτερος μέτοχος της εταιρείας, μαζί με την Warsaw Labs, την ομοιοπαθητικό Victoria Young και άλλους επιχειρηματικούς εταίρους. Εκπρόσωποι του μοντέλου δεν απάντησαν σε κανένα αίτημα των δημοσιογράφων για σχόλιο.

Λεπτομέρειες για την εκκαθάριση

Η Cosmoss μπήκε σε εκούσια εκκαθάριση, σε λιγότερο από τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία της. Μάλιστα η ιστοσελίδα του brand ήταν ανενεργή αρκετές εβδομάδες, με χρήστες να αναφέρουν προβλήματα στις αγορές. Η τελευταία ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έγινε πριν από 18 εβδομάδες ενώ οι εκκαθαριστές διορίστηκαν επίσημα τον Ιούνιο του 2025.

Οι λόγοι πίσω από το λουκέτο

Το κλείσιμο της Cosmoss της Kate Moss, μέσα σε λιγότερο από τρία χρόνια, αποτελεί μια έντονη αντίθεση με την επιτυχία άλλων celebrity brands ομορφιάς μετά την πανδημία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Rhode της Hailey Bieber. Η μάρκα ιδρύθηκε την ίδια χρονιά με την Cosmoss και, αντί να κλείσει, πωλείται στην e.l.f. για ένα δισεκατομμύριο δολάρια!

Το πρόβλημα ήταν πολυδιάστατο. Η Cosmoss εισήλθε σε μια απίστευτα κορεσμένη αγορά ευεξίας και προσωπικής φροντίδας. Και μάλιστα σε μια περίοδο που οι πιέσεις στο κόστος ζωής ήταν ιδιαίτερα πολλές για τους καταναλωτές. Οι υψηλές τιμές των προϊόντων της, σε συνδυασμό με την περιορισμένη παρουσία της σε σημεία λιανικής, δυσκόλεψαν σημαντικά την ανάπτυξη και την προσέλκυση ευρύτερου κοινού. Παρόλα αυτά το άρωμα Sacred Mist κατάφερε να αποκτήσει ένα πιστό κοινό. Ωστόσο το brand στο σύνολό του απέτυχε να διατηρήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών μετά την αρχική του κυκλοφορία.

Και κάτι ακόμα που πιστεύουμε ότι έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο είναι το εξής: Ενώ η Moss είναι ένα είδωλο και έχει υπάρξει πρέσβειρα μεγάλων brands, όπως η Calvin Klein και η Diet Coke κλπ., δίνει σπάνια συνεντεύξεις και -το πιο σημαντικό- δεν έχει ενεργή παρουσία στα social media. Σε αντίθεση π.χ. με άλλες celebrity ιδρύτριες brands. Επιπλέον σύμφωνα με ορισμένους, η δημόσια εικόνα της ήταν σε αντίθεση με τους στόχους ευεξίας του brand.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα