Tube Girl Trend: Οι αποβάθρες του μετρό είναι το νέο streetstyle
Credit: maccosmetics and sabrinabahsoon / Instagram

Ένα κύμα με βίντεο λίγων δευτερολέπτων τα οποία τραβιούνται στα μέσα μαζικής μεταφοράς έχει αρχίσει να γίνεται όλο και μεγαλύτερο και είναι γνωστό ως «Φαινόμενο Tube Girl». Η Tina Zhang, μια περσόνα με έδρα τη Νέα Υόρκη, άρχισε πρόσφατα να δημοσιεύει βίντεο με τα καθημερινά της ντυσίματα στο TikTok. Ωστόσο, δεν τα τράβηξε στο σπίτι πριν βγει έξω ή στο δρόμο, όπως συνηθίζεται μέχρι τώρα, αλλά κατέγραψε το τι φορούσε ενώ βρισκόταν σε μια πλατφόρμα του μετρό.

Η μόδα παίρνει τα μέσα μαζικής μεταφοράς

Στο TikTok, τα αποτελέσματα αναζήτησης για το “subway fit” έχουν συγκεντρώσει πάνω από 13 δισεκατομμύρια προβολές, με ανθρώπους να μας δείχνουν τι φοράνε ενώ περιμένουν το επόμενο τρένο, βρίσκονται ήδη μέσα σε κάποιο βαγόνι του μετρό ή μέσα σε κάποιο λεωφορείο. Γενικώς, τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι το νέο cool. Στο Λονδίνο το “Tube Girl”, η Sabrina Bahsoon, έχει γίνει viral βιντεοσκοπώντας τον εαυτό της μέσα στο τρένο σε υπερβολικά κοντινά πλάνα, αλλάζοντας γωνίες με ιλιγγιώδη τρόπο.

@sabrinabahsoon

on my way babes 😵‍💫💃🏽 Dua’s song got me acting like a silly goose fr!! #tubegirl #tubegirleffect

♬ Houdini – Dua Lipa

Σας φαίνεται παράξενο και ακατανόητο, το ξέρουμε. Κι σε εμάς, στην αρχή. Κι αυτό κυρίως γιατί είχαμε συνηθίσει από τις αρχές του blogging στα 00s, να βλέπουμε posh κορίτσια μέσα σε φωτογραφικά κάδρα που όλοι θα ζήλευαν. Οι bloggers έγιναν influencers, μετά instagramers και TikTokers, ωστόσο το παράγοντας της ζήλιας ήταν πάντα βασικός για να είναι μια φωτογραφία επιτυχημένη. Επομένως το κάδρο θα έπρεπε να είναι τοποθετημένο σε ένα ιδανικό σετ απ κάπου στο Παρίσι, στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, σε κάποιο καφέ ή σε κάποια γκαλερί (σε κάποιο φασέικο στέκι με detox χυμούς για τις πιο εναλλακτικές) ή μέσα σε κάποιο πολυτελές αυτοκίνητο.

Καμία ιντερνατικά διάσημη περσόνα που χτίζει πετραδάκι-πετραδάκι το μύθο της με ψεύτικες φωτογραφίες μιας ιδανικής ζωής δεν πόσταρε ποτέ ούτε ένα στόρι μέσα σε ένα Fiat Punto, ή μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ποιος θα ζήλευε κάτι τέτοιο; Από ότι φαίνεται όμως, οι νέες social media σταρ που αυτή τη στιγμή γίνονται διάσημες μέσα από το TikTok είναι πιο ειλικρινείς. Τους ενδιαφέρει να δείξουν τι φοράνε ρεαλιστικά, σε ρεαλιστικές συνθήκες. Και σε αυτή τη φάση, κρίνοντας από το hype που έχει δημιουργηθεί, ο κόσμος αναζητά τη μόδα από απλούς ανθρώπους σε καθημερινές στιγμές.

Πώς από τα τραβηγμένα μέσα στο μετρό βίντεο του TikTok φτάσαμε να μιλάμε για μια νέα εμπορική τάση;

Το hashtag #tubegirl της Sabrina Bahsoon έχει 281 εκατομμύρια προβολές και το #tubegirleffect έχει πάνω από 70 εκατομμύρια. Σε όλες τις μεγάλες πόλεις, οι άνθρωποι μιμούνται τα χαρακτηριστικά βίντεο της Bahsoon. Influencers διαφόρων διαστάσεων κινηματογραφούν το τι φοράνε μέσα στα δημόσια μέσα συγκοινωνίας, κουνούν την κάμερα γρήγορα, χρησιμοποιούν τραγούδια παρόμοια με τις επιλογές της Bahsoon και συχνά της προσθέτουν ετικέτα στους λεζάντες, αφιερώνοντάς της το αποτέλεσμα.

Με περισσότερους από 700.000 ακολούθους στο TikTok, η Bahsoon πια έγινε πρόσωπο της MAC Cosmetics και μάλιστα περπάτησε στην πασαρέλα κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου. Επίσης, συνεργάστηκε με την BOSS και την Bentley Motors. Όταν όμως παρακολούθησε το show του Valentino στο Μιλάνο, δεν δημοσίευσε ένα βίντεο με τον εαυτό της να βγαίνει από ένα φανταχτερό αυτοκίνητο, όπως θα περίμενε κανείς. Αντίθετα, φόρεσε τα επώνυμα ρούχα Valentino της και τράβηξε το βίντεό της παίρνοντας το τρένο, λέγοντας «Μπορεί να πήγα στο Valentino, αλλά πήρα το μετρό κι εκεί».

Αυτό το νεανικό αγοραστικό κοινό ενδιαφέρει όχι μόνο τον Valentino και την MAC αλλά και την Uniqlo Singapore. Το brand χρησιμοποίησε την τάση υπερ του δημοσιεύοντας ένα βίντεο που δείχνει έναν από τους υπαλλήλους του να κάνει σαν “Tube Girl”, ενώ περπατούσε σε ένα κατάστημα Uniqlo. Με τη λεζάντα «Όταν δεν μπορείτε να τους νικήσετε, κάντε τους παρέα», η μάρκα ενθαρρύνει τους πελάτες της να βιντεοσκοπίσουν τους εαυτούς τους σαν “Tube Girl” μέσα σε οποιοδήποτε κατάστημα Uniqlo SG, για να κερδίσουν μια δωροεπιταγή. Πανέξυπνο μάρκετινκ.

Αυτό που αρέσει στον κόσμο που έχει ενδώσει στο νέο trend είναι η ειλικρίνεια που έχει. Άνθρωποι με έντονο προσωπικό στιλ που δεν ξεπερνά τις οικονομικές απαιτήσεις του μέσου δυτικού ανθρώπου, βιντεοσκοπούν τους εαυτούς τους να περνούν καλά ή φωτογραφίζονται κάπου που οι περισσότεροι από εμάς στις μεγάλες πόλεις συχνάζουμε… σε κάποια αποβάθρα ή σε κάποια στάση λεωφορείου.

Αυτό που αρέσει στα brands σε σχέση με αυτό το trend είναι πως τους δίνει την ευκαιρία να ανοίξουν διάλογο και να γίνουν αρεστά ακόμα και στη νέα γενιά. Αυτή που ουσιαστικά τους απορρίπτει επειδή ακριβώς είναι πολύ συστημικά και απευθύνονται σε λίγους. Ε, έτσι προσπαθούν να αλλάξουν οι μεν την εικόνα στους δε. Για να δούμε τι θα καταφέρουν…

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα