Tiffany & Co.: Η νέα καμπάνια του οίκου με τους Beyoncé και Jay-Z είναι γεμάτη από αγάπη

Courtesy of Tiffany & Co/Photo Credit: Mason Poole

Ο οίκος Tiffany & Co. μας προετοίμαζε εδώ και πολλές μέρες για την νέα συνεργασία με το power couple, Beyoncé και Jay-Z. Το ζευγάρι θα πρωταγωνιστήσει στην τελευταία καμπάνια του οίκου κοσμημάτων που είναι συνώνυμος με τις μεγαλύτερες ιστορίες αγάπης του κόσμου από το 1837. Το “ABOUT LOVE” είναι το αποτέλεσμα μιας στενής συνεργασίας και ενός κοινού οράματος μεταξύ των Carters και του Tiffany & Co.

Beyoncé και Jay-Z: Οι νέοι πρεσβευτές του οίκου Tiffany & Co.

«Η Beyoncé και ο Jay-Z είναι η επιτομή της σύγχρονης ιστορίας αγάπης. Ως brand που ανέκαθεν υποστήριζε την αγάπη, τη δύναμη και την έκφραση του εαυτού μας, δεν μπορούσαμε να σκεφτούμε ένα πιο εμβληματικό ζευγάρι που να αντιπροσωπεύει καλύτερα τις αξίες του οίκου Tiffany. Είναι τιμή μας να έχουμε τους Carters ως μέλη της οικογένειας Tiffany», ανέφερε ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Προϊόντων & Επικοινωνίας, Alexandre Arnault.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beyoncé (@beyonce)

Καμπάνια με πολλές… πρωτιές

Είναι η πρώτη φορά που το ζευγάρι εμφανίζεται σε μια καμπάνια μαζί. Η ιστορία αγάπης των Carters φωτίζεται από το εντυπωσιακό Tiffany Diamond έχοντας ως background σκηνικό τον σπάνιο πίνακα ζωγραφικης του Jean-Michel Basquiat, Equals Pi. Το έργο του 1982 αποκτήθηκε – για άγνωστο ποσό – από τον οίκο και είναι τώρα μέρος της συλλογής του Tiffany. Αυτή η καμπάνια σηματοδοτεί την πρώτη δημόσια εμφάνιση του έργου τέχνης, προωθώντας τη μακρόχρονη παράδοση του brand να συνεργάζεται με δημιουργούς της Νέας Υόρκης.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beyoncé (@beyonce)

Η εκστρατεία ενσωματώνει την ομορφιά της αγάπης στο πέρασμα του χρόνου και όλες τις διαφορετικές όψεις της, δημιουργώντας ένα νέο όραμα αγάπης σήμερα.

Το Tiffany Diamond που παρουσιάζεται και αυτό πρώτη φορά σε καμπάνια, ζυγίζει 128,54 καράτια, διαθέτει 82 όψεις και θεωρείται μια από τις σημαντικότερες ανακαλύψεις πολύτιμων λίθων του 19ου αιώνα. Ανακαλύφθηκε το 1877 στα ορυχεία Kimberley της Νότιας Αφρικής, όπου ο ιδρυτής Charles Lewis Tiffany αγόρασε το ακατέργαστο διαμάντι το 1878, ενισχύοντας με την απόκτησή του, τη φήμη του brand.

Το έχουν φορέσει 4 γυναίκες μέχρι σήμερα. Το 1957 η Mary Whitehouse, σύζυγος του Αμερικανού διπλωμάτη, Edwin Sheldon Whitehouse. Η Audrey Hepburn με αφορμή την προώθηση της ταινίας, Breakfast at Tiffany‘s και το 2019 η Lady Gaga, στην απονομή των Oscars. Η Beyoncé είναι 4η στη σειρά και η πρώτη μαύρη γυναίκα που έχει χαρίσει στο λαιμό της την λάμψη των υπέροχων αυτών διαμαντιών.

Επιπλέον ο Jay-Z φορά τη θρυλική καρφίτσα του σχεδιαστή κοσμημάτων, Jean Schlumberger, Bird on a Rock. Ο Schlumberger ήταν περισσότερο γνωστός για τις δημιουργίες του προς την ελίτ της υψηλής κοινωνίας, τις δεκαετίες του 1960 και του ’70.

Μια ταινία του καταξιωμένου σκηνοθέτη, Emmanuel Adjei, έχει επίσης δημιουργηθεί και περιλαμβάνει τη μουσική παράσταση του κλασικού τραγουδιού “Moon River”. Η μελωδία έγινε διάσημη στην ταινία του 1961, Breakfast at Tiffany’s και επαναλαμβάνεται με τα φωνητικά της Beyoncé σε ένα βίντεο που τραβήχτηκε από τον Jay-Z, με μια κάμερα Super 8.

Η καμπάνια που θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως στις 2 Σεπτεμβρίου, αντικατοπτρίζει τη συνεχή υποστήριξη του οίκου Tiffany προς τις κοινότητες που έχουν ανάγκη. Ως μέρος της συνεργασίας με τους Carters, δεσμεύονται 2 εκ. δολάρια για προγράμματα υποτροφιών και πρακτικής άσκησης. Η συνοδευτική ταινία θα προβληθεί στις 15 Σεπτεμβρίου στο Tiffany.com